tiistai 11. maaliskuuta 2014

Unelmia

Mulle tuli jokin aika sitten postausehdotus, jossa kertoisin mitä haluan tehdä ennen kuin täytän 30 vuotta. Näin tällaisen samanlaisen postauksen eilen tätä ehdottaneen blogissa ja innostuin sitten itsekin tekemään tämän. Mulla on paljon erilaisia haaveita ja unelmia, jotka haluaisin toteuttaa nimenomaan ennen kuin täytän 30. Mulla on jo nyt ihan hirveä ikäkriisi eikä tällaisen postauksen tekeminen auta yhtään asiaan, mutta ehkä tämän kautta opin huomaamaan, että onhan tässä kuitenkin vielä 9 vuotta aikaa toteuttaa alle listatut asiat!

Matkusteleminen
Haluan näiden yhdeksän vuoden aikana matkustella mahdollisimman paljon. Tällä hetkellä mua kiinnostaisi lähteä käymään Amerikassa, oikeastaan ihan missä vaan siellä. Los Angeles on ollut jo pitkään mun unelmalomakohteiden listan kärjessä, mutta esimerkiksi myös Meksiko kiinnostaa paljon. Ennen 30-vuotissynttäreitäni haluan siis päästä käymään ainakin toisessa noista!
 
Naimisiin meneminen
Tämä nyt ei tietenkään tullut kenellekään yllätyksenä, sillä onhan kihlaus lupaus avioliitosta. Haluaisin kuitenkin mahdollisimman nuorena naimisiin, sillä tahdon olla prinsessahäissäni vielä nuori ja kaunis, haha! Oon itseasiassa jo selaillut erilaisilta nettisivuilta vaaleanpunaisia prinsessamekkoja ja suunnitellut jopa tarjoilutkin valmiiksi. Tykkään hirveästi suunnitella kaikkia tulevia kivoja juttuja enkä malttaisi millään odottaa, että saadaan tarpeeksi säästettyä meidän häitä varten ja päästään juhlimaan elämän ikimuistoisinta päivää!

Opiskelu
Mä valmistun toukokuussa merkonomiksi, mutta nyt viimeisen vuoden aikana oon miettinyt mielessäni myös jatko-opintoja. Tällä hetkellä mua kiinnostaisi lähteä opiskelemaan tradenomiksi, mutta suunnitelmissa on kuitenkin käydä ensin vuoden tai pari töissä ja miettiä sitten vielä uudestaan. Kyllähän se palkkakin myös paranisi jos pääsisin sitten valmistumisen jälkeen oman alan töihin.

Ensimmäinen tatuointi
Köyhänä opiskelijana en ole vielä raaskinut laittaa suuria summia tatuointiin, mutta haaveissa sellainen on ollut kuitenkin jo kauan. Haluaisin jonkun pienen tatuoinnin nilkkaan tai lapaluun kohdalle. Myös jokin mulle tärkeä teksti olisi kivannäköinen niskassa. Ideoita on monia, mutta enköhän mä osaa päättää oikeanlaisen sitten kun ensimmäisen tatuoinnin aika koittaa.
 
Benji-hyppy
Oon jo pitkään halunnut hypätä benji-hypyn, mutten ole ainakaan vielä tähän päivään mennessä uskaltanut. Jospa mä hyppäisin sen kuitenkin ennen kuin täytän 30 vuotta!

Eläinten hankkiminen
Nasun lisäksi haluaisin joko lisää kissoja tai jonkun pienen söpön koiran. Oon enemmän kissa- kuin koiraihminen, mutta tällä hetkellä haluaisin ihan hirveästi pomeranianin tai chihuahuan. Ne on niin vaan niin söpöjä! En kuitenkaan koe olevani vielä valmis huolehtimaan koirasta, mutta ehkä näiden yhdeksän vuoden aikana ehtisin toteuttaa tämänkin haaveen.

Kesäkunto
Mä oon viimeksi ollut kesäkunnossa varmaan kutosluokalla, joten onhan se jo aikakin ryhdistäytyä tämän ainaisen syömisen suhteen. Nyt mulla on oikeastaan enää vain pari kuukautta aikaa saavuttaa kesäkunto, sillä toukokuun puolessa välissä olisi tarkoitus lähteä taas Saksaan ja haluan olla siellä rantakunnossa. Ennen kolmeakymppiä haluan kuitenkin jonain kesänä täydelliseen kuntoon, ettei tarvitse miettiä minkään ihanan kesävaatteen kohdalla näytänkö siinä isolta.
 
Muutto ulkomaille
Haluaisin ihan hirveästi päästä jossain vaiheessa muuttamaan ulkomaille. Tällä hetkellä Saksa ja Englanti olisivat sellaisia maita, missä voisin hyvin kuvitella asuvani. Nyt mulla onkin suunnitelmissa ruveta opiskelemaan kunnolla englantia, jotta pääsisin vielä joskus muuttamaan ulkomaille. Ja onhan siitä tietenkin hyötyä myös työnsaannissa ja matkailussa!

Onko kenelläkään samoja unelmia? Ja mitä piditte tällaisesta postauksesta?


8 kommenttia:

  1. Voi miten ihana postaus ja ensimmäinen tälläinen mihin törmäsin. Mulla on todella paljon samantapaisia asioita mitä haluaisin toteutella. :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäsit! :) Noista monet on kyllä sellaisia aika yleisiä asioita, mitkä varmaan aika monet haluaa toteuttaa. En vaan millään keksinyt mitään uutta ja erilaista, kun en lapsiakaan vielä halua. :D Mutta kiva, että sultakin löytyi samoja unelmia. :)

      Poista
  2. Ainiin mullakin tuo tatuointi ! tosin sen pitää olla täydellinen enkä vielä ole saanut täydellistä kuvaa aikaiseksi. Mä tiedän jo että haluan lapseni nimen solisluun alle, mutta joku gepardikin olis selässä tosi kiva :)

    Ja sit muuten vinkkinä jos koiraa Teemun kanssa alatte harkitsemaan. Kannataa kattoo semmonenkin vaihtoehto kuin Venäjän toy. Niillä on huomattavasti vähemmän sairauksia kuin Chihulla. Käsittääkseni esim vesipäätä ei ollenkaan. On kuitenkin tosi samannäköisiä koiria eikä koko eroakaan juuri ole. Äitin toikkari painaa hei 2,6 kiloa. Meidän Charlie joka on alle puol vuotias kissa painaa pal enemmä :D
    Vaikka eihän kaikilla Chihuilla ole sairauksia, varsinkaan kun perehtyy pennun sukupuuhun kunnolla :)

    On olemassa myös Toy puudeli. Sen haluan : http://fc09.deviantart.net/fs31/i/2008/193/6/2/Toy_poodle___Ruby_by_inu_fma88fan.jpg ♥ rakkautta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on sama juttu, että haluan mun tatuoinnin olevan täydellinen! Enkä koskaan voisi ottaa tatuointia hetken mielijohteesta, sillä se alkaisi varmasti kaduttamaan vielä jälkeenpäin. :D Itse haluan odotella ainakin puoli vuotta sopivan tatuoinnin keksittyä, etten vaan rupea katumaan sitä. :D Mutta nuo sun ideat kuulostaa kyllä hyviltä! :)

      Oho, ompas tuo samannäköinen! En edes tiennyt, että Chihuilla on paljon sairauksia. Mun kannattaa kyllä perehtyä koiriin vähän paremmin sitten siinä vaiheessa, kun aiotaan koiraa edes harkita. :D Haha, meidän Nasukin painaa varmaan jo lähemmäs viittä kiloa. Pikkupullukka. :) Ja voi miten söpö tuo sun linkkaama koira, ihanan pörröinen! ♥

      Poista
  3. Häitä on tosiaan hyvä alkaa suunnitella ajoissa, koska niissä on yllättävän paljon kaikenlaista (taisin joskus luvata sulle tarkempaa postausta meidän häistä ja ajattelinkin sen nyt kuukauden sisällä toteuttaa).
    Onko muuten Teemu samoilla linjoilla ulkomaille muuttamisen suhteen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon kyllä! Ja oon kuullut monilta, että niihin kannattaa myös säästää vähän yli sen alkuperäisen budjetin. Kun yleensä häitä järjestäessä huomaa kaikenlaista uutta, mitä ei ensin tajunnut edes ajatella. :D Jes, mä oonkin jo odotellut sitä sun hääpostausta!

      Ja siis ollaan kyllä puhuttu Teemun kanssa yhdessä ulkomaille muuttamisesta ja sekin on ollut sitä mieltä, että voisi jossain vaiheessa muuttaa mahdollisesti myös ulkomaille. Teemu innostui vuosi sitten talvella ensimmäisellä Münchenin matkalla Saksasta niin paljon, että siitä lähtien se on puhunut sinne muutosta. :D Teemu onkin meistä se innokkaampi osapuoli ulkomaille muuttamisen suhteen. :D

      Poista
  4. Sun blogi on älyttömän kiva! Tykkään isoista ja hyvistä kuvista, sun postaukista ja oot vielä superkauniskin! :-) Aloin seurata Blogilistan kautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihanan piristävä kommentti, kiitos paljon ja tervetuloa seurailemaan! :) Mulle tulikin ihan uutena juttuna tuo Blogilista, joten piti ihan googlettaa mikä se on, haha. Pitääkin lisätä se tuonne ylös välilehtiin, niin muutkin voi sitten sitä kautta myös seurailla. :)

      Poista