sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Naistenpäivä

IMG_0863 IMG_0872 IMG_0868
 
Edellisestä postauksesta onkin ehtinyt vierähtää jo muutama päivä, jolle löytyy niinkin yksinkertainen syy kuin työt. En olisi osannut kuvitellakaan miten väsyneeksi 8 tunnin seisominen ja asiakkaille hymyileminen tekee. Töiden jälkeen olen yleensä mennyt suoraan nukkumaan enkä ole jaksanut edes miettiä postaamista. Onneksi viikonloppuisin mulla on enemmän energiaa postailla ja nyt oonkin tehnyt jo pari postausta valmiiksi ensi viikkoa varten. Yllä näkyy kuitenkin mun naistenpäivän eli lauantain asua, josta en millään meinannut saada onnistuneita kuvia. Nyt kun lumet on sulaneet lähes kokonaan pois ja ulkona on samalla synkkää, niin kuvatkaan ei meinaa millään onnistua. Mun puolesta kesä saisi jo luvan tulla!
 
Meillä on seuraavalle kahdelle viikolle ihan hirveästi kaikenlaista ohjelmaa. Lauantaina lähdetään Teemun ja kavereiden kanssa Tallinnaan ja sitä seuraavana lauantaina juhlitaan meidän vähän myöhäisiä kihlajaisia. Kihlajaisten jälkeen maanantaina otetaan suunnaksi Helsinki ja lähdetään katsomaan Architectsiä Nosturiin. Samalla juhlitaan myös kaverin 25-vuotissynttäreitä, joita en malttaisi myöskään odottaa. Ihanaa, kun on tiedossa taas pitkästä aikaa paljon kivaa postattavaa!
 
IMG_0819 (800x533) IMG_0825 (800x533)

Sain eilen myös aivan ihanan naistenpäivälahjan Teemulta, eli kaksi muumimukia ja suklaata. Oon innostunut keräilemään noita muumiastioita vasta ihan lähiaikoina ja kerennyt vähän myös vihjailla Teemulle miten kiva olisi saada niitä vaikka lahjaksi. Tykkäsin noista mukeista ihan hirveästi varsinkin niiden söpön värin vuoksi! ♥

Mites teidän naistenpäivät ja viikonloput meni? Saitteko tekin jotain lahjaksi?


21 kommenttia:

  1. Aivan ihanat muumimukit! En vielä tiedä sainko mitään kun en ole miestä nähnyt mutta varmaan joku yllätys on, ainakin semmonen kutina ois.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on kyllä hirmu söpöt! :) Toivotaan, että säkin saisit edes jonkun pienen yllätyksen! Kyllä naisia kuuluu vähän hemmotella edes kerran vuoteen. ;)

      Poista
  2. Mulla on noi samat mukit ♥ Oon varmaan ainut nainen kun ei saanut eilen mitään perusteluna "Sul oli just synttärit, hemmottelin sua sillo ihan tarpeeks" :D no tokihan toi on ihan totta, mutta ei niit lahjoi voi koskaan saada liikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai säkin keräilet muumimukeja! On ne vaan niin ihania. ♥ Haha, Teemukin sano mulle kun vihjailin naistenpäivästä "vastahan sä sait ystävänpäivälahjan, ja sitä paitsi millon on miestenpäivä et mäki saan lahjoja" :D Mutta jos sulla on ollut synttärit vasta vähän aikaa sitten, niin toisaalta voit ajatella, että mieluummin yksi isompi lahja kuin monta pienempää. :)

      Poista
    2. Joo keräilen. Aloin keräilee niit jo teini-iäs, mutta olin armelias ja lahjotin siihen mennessä kerätyt äitille kun se ois eron myötä ottanu mukaansa jotain rumia ja kuppasia kuppeja. :D oon siis alkanu ostelee itelleni lisää. Itseasias toi halimuki saattaakin olla äitillä... täytyyki ottaa se mukaan, sen takia kuitenkin aloin kerätä moisia ihanuuksia :D

      Mul oli torstain synttärit joten ymmärrän kyllä ettei naistenpäivänä mitään tullu :D miestenpäivä on muistaakseni lokakuussa, ei kerrota miehille, muuten ne vaatii lahjoja ja se on aina meiltä pois ! ;)

      Poista
    3. Aijaa, mä innostuin niistä vasta tässä parin kuukauden sisällä, mutta ehkä parempi kuin ei milloinkaan. :D Mäkin oon ajatellut itse ostella noita lisää, varsinkin nyt kun näin Cittarissa niitä alennuksessa. :) Ja tuo halimuki on kyllä mun ehdoton lemppari kaikista muumimukeista! Mäkin nimittäin aloin keräilemään muumimukeja sen nähtyä. :D

      Ai sun synttärit oli näin lähellä! No sitten en kyllä ihmettele ettei erillistä naistenpäivälahjaa tullut. :) Mäkin muistelin, että syksyllä se miestenpäivä taitaa olla. Haha, ei passaa mennä kertomaan! ;)

      Poista
  3. Tykkään paljon tosta sun asusta! :)
    Mä en noista muumimukeista välitä, mutta kulhot, kannut, pyyhkeet jne. on meille tervetulleita! Itsekin innostuin niistä vasta viime vuoden puolella. Sitä aikaisemmin ihmettelin aina siskoni intoilua niistä ja tuntui tyhmältä kun se mulle muumijuttuja osti lahjaksi (tarjotinta, tyynyliinoja), mutta nyt oon vaan tosi tyytyväinen niistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät! :) Haha, mäkin innostuin vasta ihan pari kuukautta sitten! Sitä ennen lähinnä vaan ihmettelin, että miten joku voi niistä tykätä. Äkkiä se mieli vaan muuttuu. :D Mäkin keräilen niitä muumikulhoja, onko ne nyt jotain jälkiruokakulhoja. :)

      Poista
  4. mitä teet työkses?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon siis työharjoittelussa, en vielä oikeissa töissä. :) Mutta siis työskentelen myyjänä nyt nämä reilut pari kuukautta ja sitten saankin vihdoin merkonomin paperit käteen. :)

      Poista
  5. Ihana asu!<3 Oi nuo muumimukit on kivat:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥ Ne on kyllä aivan ihanat. :)

      Poista
  6. Miten sä olet taas lihonut noin paljon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua vähän huvitti sun kommentti, sillä mulle on tullut syksystä vain muutama kilo ja niitäkin olen tässä kuukauden aikana jo laihdutellut pois. :D Kuvakulma, valoitus, krapula-aamu ja viikonlopun roskaruokien turvotus saattaa kyllä vaikuttaa varsinkin kasvojen ja vatsan turvotuksen määrään. On kuitenkin ihan huomaavaista, kun joku jaksaa tulla huomauttelemaan mun painonpudotuksesta (vai sanoisinko lisäämisestä). Motivaatio ainakin kasvaa. :D

      Poista
    2. No näköjään toi aika arkaan paikkaan osui, kun pitää noin tarkat selitykset antaa... O__o

      Poista
    3. Joo, menetin yöunetkin sun kommentin vuoksi. :D

      Poista
  7. Super ihanat mukit ja ihania kuvia♥!

    VastaaPoista
  8. hii mul on kant toi oikeanpuoleisempi muumimuki "rakkaus" nimeltää tais olla :-) mut haluisin ton toisenki ! ihana naistenpv ollu kyl sulla ja kauniina myös itsekkin olet ollut <♥ kyllähä se 8h seisomine ja hymyileminenki käy työstä..:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo rakkausmuki on kyllä niin söpö! Ja taitaa olla myös aika yleinen, kun niin monella on samanlainen. :) Kiitos oikein paljon! ♥ Ja käy kyllä tosiaankin työstä.. Meinaa kieltämättä aina vähän väsyttää töiden jälkeen. :D

      Poista
  9. Musta tuntuu, että mulla on muumiharrastus mennyt jo kauan sitten överiksi. Mukeja on yli 40, purkkeja liian monta, kannujakin muutama ja yksi piirakkavuoka. On kovin vaikea vastustaa muumeja. :)

    VastaaPoista