torstai 13. maaliskuuta 2014

Lempilaukut

Ulkona on ollut jo useamman päivän ajan ihan mahtava ilma, aurinko on paistanut pilvettömältä taivaalta ja lämmintäkin on ollut. Ja mä oon viettänyt jokaisen aurinkoisen päivän missäs muuallakaan kuin töissä. Toivottavasti nämä aurinkoiset ja lämpimät kelit jatkuisivat vielä viikonloppunakin, niin olisi mukava lähteä sinne Tallinnaan nauttimaan auringonpaisteesta. Mun tuurilla siellä sataa kuitenkin koko päivän vettä ja joudutaan olemaan meidän miniloman ajan sisätiloissa! :D
 
Nyt kuitenkin postauksen aiheeseen eli mun lempilaukkuihin. Mä olen oikeastaan vasta lähivuosina alkanut keräilemään laukkuja ja sen takia mulla on niitä tällä hetkellä aika vähän. Yleensä oon ostanut kivan laukun ja käyttänyt sitä niin kauan, että se on alkanut mennä jo huonoon kuntoon. Nykyään oon innostunut ehkä vähän liikaakin merkkilaukuista ja tekisi mieli olla jatkuvasti ostelemassa uusia. Köyhänä opiskelijana mulla ei kuitenkaan ole varaa ostella kovin usein uusia kivoja laukkuja. Ehkä sitten joskus, kun pääsen ihan kunnolla työelämään ja saan vähän säästöjä kasaan!
 
IMG_9916 (800x533)
 
 Michael Korsin laukku, Saksasta
 
IMG_9921 (800x533)
 
 Beige laukku, New Yorker
 
IMG_0805 (800x533)
 
 Guessin laukku, Schustermann & Borenstein
 
öIMG_4658 (800x533)

Feikkilaukku, Tallinnasta

IMG_0807 (800x533)

Valkoinen laukku, Laukkukeskus

IMG_0656 (800x533)

Ted Bakerin laukku, Zalando

öIMG_7485 (800x533)

Musta nahkalaukku, Saksasta

Mun lemppareita on ehdottomasti Michael Korsin ja Ted Bakerin laukut, mutta oon käyttänyt paljon myös tuota New Yorkerista ostettua beigeä laukkua. Tuo musta nahkalaukku oli koko viime syksyn niin kovassa käytössä, että kerkesin jo vähän kyllästyä siihen. Seuraava vähän suurempi laukkuhankinta voisikin olla Louis Vuittonin Neverfull, josta oon haaveillut jo todella pitkään. Mulla olisi tällä hetkellä säästössä rahat sitä varten, mutten ainakaan vielä raaski laittaa niin suuria summia laukkuun. Pitää harkita sitä sitten, kun pääsen töihin ja tienaamaan enemmän. Sitä odotellessa!
 
Mikä oli teidän lemppari näistä laukuista?

8 kommenttia:

  1. Näistä mun lempparit ovat toka ja viiminen :) Oon tainnut ennenkin niitä kehaista! Toi beige laukku on vaan niin supersöpö ja toi musta laukku vaikuttaa todella tilavalta. Että jos alkaa kyllästyttää ihan hirmuisesti, niin täältä löytyis niille uusi koti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo beige laukku on kyllä munkin mielestä todella söpö ja sen takia sekin on ollut mulla aika kovassa käytössä jo. :) Musta laukku on vähän liiankin tilava, sillä sieltä sai aina olla etsimässä kännykkää tai lompakkoa pohjalta. Mutta se on kyllä todella käytännöllinen ottaa mukaan reissuille, kun sinne mahtuu myös järkkäri ja vähän vaatetta mukaan. :) Haha, en mä nyt vielä ihan niin kyllästynyt ole. ;)

      Poista
  2. Toi MK:n laukku on kyllä ihan superkiva. Mullakin on toi Neverfull hankintalistalla, mutta se on niin törkeen hintanen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään siitä. :) Voi, mä niin haluaisin jo nyt Neverfullin, mutten vaan raaski laittaa sellaista summaa ainakaan vielä laukkuun. Samalla rahalla kun pääsisi jo useamman viikon rantalomalle. :D Mutta ehkä tosiaan sitten kun pääsen töihin. :)

      Poista
  3. Nyt kun sain ekaa kertaa muutamaan vuoteen kesätöitä, ajattelin kesän lopulla palkita itseni Michael Korsin laukulla kun kerrankin on siihen mahdollisuus! Oon kauan niistä haaveillut, mutta opiskelijabudjetilla ei tosiaan hirveesti juhlita :D Toi sun yksilö on kyllä niiiiiin kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ainakin varmasti motivaatiota tehdä työt kunnolla, kun tietää, että töiden loputtua pääsee ostamaan MK:n laukun! :) Mäkin haaveilen jo toisesta laukusta, mutta ehkä sitten ensi kesänä! Oon nimittäin itsekin menossa kesätöihin kesäkuussa, niin niillä rahoilla voisi sitten vähän shoppailla. :D Ja mäkin kyllä tykkään tuosta MK:n laukusta! :)

      Poista
  4. ompa vain ihania laukkuja, varsinki toi neljäs <3 :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä hirmu kiva vaikka onkin feikkilaukku. :) ♥

      Poista