sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Kihlajaiset

Meidän eilinen päivä sujui oikein mukavasti. Vaikka iltapäivä olikin aika kiireinen ruokien ja muiden valmisteluiden vuoksi, niin sitten viideltä vieraiden saavuttua kaikki stressi oli lopulta ohi, kun saatiin ruoat ajallaan valmiiksi. Oltiin kutsuttu molempien läheisimmät sukulaiset kakkukahveille ja yhteensä vieraita kävi koko illan aikana vähän reilu 20 henkilöä. Illan viimeinen vieras eli Teemun kaveri sai yllytettyä meidät juhlistamaan kihlajaisia muunkin kuin ruoan merkeissä. Loppuillasta päädyttiinkin vielä baariin vähäksi aikaa, mutta lähdettiin jo kahden aikoihin kotiin väsymyksestä johtuen. Vanhat ei enää jaksa valomerkkiin asti!
 
Saatiin eilisen aikana aivan ihania lahjojakin, mutta niistä kerron lisää sitten seuraavassa postauksessa. Monet ilmoittivat ennen juhlia, että meille kootaan pari yhteislahjaa, mutta loppujen lopuksi lahjoja kertyi kuitenkin aika paljon. Saatiin lahjaksi pääasiassa astioita ja rahaa, mitkä oli ainakin mun mielestä ihan hyvä ideoita kihlajaislahjoiksi.

IMG_1186 (800x533)

Eräs lukija pyysi mua jokin aika sitten kertomaan meidän kihlauksesta  vähän enemmän, joten ajattelin kertoa siitä tämän postauksen yhteydessä. Eli me kihlauduttiin uutena vuotena Saksassa ilotulitusten aikaan ja Teemu yllätti mut täysin polvistumalla eteen ja kysymällä tuunko sen vaimoksi. Tuo hetki on jäänyt ehdottomasti yhdeksi mun elämäni parhaimmista hetkistä! ♥ Sormuksista vielä sen verran, että mun sormus ostettiin Saksasta ja Teemun Timanttisilta. Mulle oli alusta asti selvää, että haluan mun sormuksen olevan keltakultaa ja siinä on oltava myös timantteja. Vaikka timanttisormukset onkin perussormuksia hintavampia, niin kyllä mun mielestä noinkin suureen asiaan kuin kihlasormukseen täytyy panostaa. Kihlautuminen kun (toivottavasti) tapahtuu vaan kerran elämässä.
 
Ja koska joku tulisi kuitenkin vielä kysymään, niin häitä ollaan suunniteltu ihan lähivuosille. Mä haluaisin mennä naimisiin viimeistään ennen kuin täytän 26, mutta se riippuu tietenkin siitä, saadaanko säästettyä tarpeeksi rahaa siihen mennessä. Mä oon vielä sen verran vanhanaikainen kihlojen suhteen, etten ymmärrä miksi jotkut menee kihloihin aikomatta mennä naimisiin. Mulle kihlaus on siis lupaus avioliitosta.
 
Oon haaveillut jo pitkään kunnon prinsessahäistä, joissa mulla täytyy ehdottomasti olla vaaleanpunainen ja kimalteleva mekko timanttista tiaraa unohtamatta. Vihkimisen haluan tapahtuvan Helsingin tuomiokirkossa ja siitä lähdettäisiin vieraiden kanssa jatkoille johonkin erikoiseen paikkaan, jota en ole vielä sen paremmin suunnitellut. Sen täytyy kuitenkin olla jotain erikoista, sillä haluan massasta poikkeavat häät. Pitäisiköhän mun ilmoittaa meidät siihen kaksi julkkista ja yhdet häät -ohjelmaan? Saisin ainakin erikoiset häät, haha!

IMG_1170 (800x533) IMG_11788 (800x533)

Yllä näkyy mun kerrankin vähän juhlallisempaa asua eiliseltä. Päivällä oli ihan uskomattoman kaunis ilma, joten pitihän sekin käydä ikuistamassa asukuvien muodossa. Oli ihan outoa laittaa ensimmäistä kertaa tänä keväänä aurinkolasit päähän. Sieltä se kevät tulee!

IMG_1195 (800x533) IMG_1193 (800x533) IMG_1200 (800x533)

Tarjoiltavina meillä oli täytekakkua (jossa pitäisi lukea K  T), cocktailpiirakoita ja keksejä. Mun piti myös ehdottomasti saada pinkkejä servettejä ja tuo ihana muumikannu, jonka Teemu osti ihan vaan noita juhlia varten!

gopjsreg

Mä lisäilen aika harvoin tänne blogiin mitään ällösöpöilykuvia, mutta ehkä tällaisen postauksen yhteydessä tää on ihan sallittua. Ja pitäähän kihlajaisista jäädä edes yksi yhteiskuva muistoksi!
 
Kaikenkaikkiaan meidän päivä oli kyllä todella onnistunut ja vieraatkin kiitteli lähtiessään mukavista juhlista. Mä tykkään hirveästi juhlista ja odotankin jo innolla toukokuun loppua eli mun valmistujaisia. Mulla on ollut nyt viimeaikoina hirveä mekkokriisi, kun oikein mistään ei meinaa löytyä mieleistä mekkoa. Onneksi tässä on kuitenkin vielä 3 kuukautta aikaa löytää se unelmien mekko!
 
Mitä piditte tällaisesta postauksesta? Ja mites teidän viikonloput meni?

16 kommenttia:

  1. Ihana postaus, ihana kakku, ihana sinä ja Teemu :3 aaaw <3 Ja uusi banneri on kans hieno!
    Oma viikonloppu meni kivasti kavereiden kanssa tässä meillä. Pidettiin pienet juhlat ja keittiö on kuin pommin jäljiltä :D
    Ja sama juttu täällä, ei vanhat enää jaksa juoda koko yötä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ihana sinä ihanine kommentteines! Mutta kiitos oikein paljon! :) ♥ Mustakin tuo banneri onnistui yllättävän hyvin. Olin jo pitkään harkinnut uuden tekemistä, mutta laiskuus vei aina voiton. Eilen illalla päätin kuitenkin vihdoin koota vähän uudemmista kuvista uuden bannerin. :D

      Haha, meidänkin keittiö on tällä hetkellä kuin pommin jäljiltä! Ja likaisia astioita täynnä oleva tiskipöytä houkuttelee mua niin paljon tuonne tiskaamaan... :D Onneksi löytyy muitakin, jotka ei jaksa juoda enää sinne valomerkkiin asti! Tuntuu, että meitä pidetään ihan tylsänä juomaseurana, kun lähdetään kesken illan kotiin nukkumaan. :D

      Poista
  2. Blah onnea :) Kumpa sit joku päivä itsekin.. :) Mut ihanaa kun kerroit kuinka sua kosittiin! Aika toiselta planeetalta toi sun mies :D Ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Kyllä säkin pääset vielä kihlajaisia viettämään! Hyvää kannattaa odottaa. ;) Haha, ei Teemu nyt aina mikään romantikko ole, mutta tuo kosinta oli kyllä ihana. Yleensä meidän arki on ihan tavallista ilman mitään söpöjä rakkaudentunnustuksia, mutta just sen takia yllätyinkin niin paljon tuosta polvistumisesta. :D Kun tottuu tavalliseen arkeen, niin pienetkin söpöt jutut tuntuu suurilta. :)

      Poista
  3. Ihana uusi banneri ja ihanat te, sovitte niin loistavasti toisillenne <3 Postaus oli ihana myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, aivan ihanasti sanottu! ♥ Ja ihana kuulla, että tykkäsit tästä! :)

      Poista
  4. Kiva kakku, teitkö ite? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun täti teki sen meille. :) En varmaan edes osaisi leipoa kakkua, vaikka ohjeetkin olisi apuna. :D

      Poista
  5. Paljon onnee teille!:) ja ihana uus banneri !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana! :) Ja mäkin kyllä tykkään tuosta uudesta bannerista. :)

      Poista
  6. Ihana postaus ja ootte ihana pari :3 Toivottavasti saatte sit sitten ku aika on oikea nii just sellaset häät, mistä ootte haaveillu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) ♥ Vielä naimisiin meneminen tuntuu vähän kaukaiselta ajatukselta meidän nuoresta iästä johtuen, mutta joskus 25-vuotiaana olisi ihana mennä jo naimisiin. :) Pitää ruveta melkein nyt jo säästämään, jos meinataan sellaisia häitä mitä ollaan suunniteltu! On nimittäin aika kalliit suunnitelmat... :D

      Poista
  7. Oi, kuulostaa ihanalta! :> Me mentiin kihloihin marraskuussa. Kirjoitin siitä blogiinikin, koska se kosinta oli niin uskomaton tapahtuma! Mua johdettiin harhaan ihan täysin! :D Käy lukemassa, jos kiinnostaa! (http://millamainen.blogspot.fi/2013/11/joskus-on-hyva-olla-hyvauskoinen-lisaa.html)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihana päivä, ja niin oli kosintakin! :) Ja kiitos linkistä, käyn illalla paremmalla ajalla lueskelemassa! Tykkään nimittäin lukea kaikenlaisia söpöjä postauksia toisten parisuhteista ja tietenkin myös kihloista. :)

      Poista
  8. voivoi ku tuntuu et omasta kihlauksesta on jo ikuisuus, vaikka ei siitä oo ku kohta tasan kolme vuotta :) Kihlajaisiakaa me ei koskaa pidetty ei tullu ees mieleen :D mutta hääkuumotus mulla on jo ihan hirvee, mutta pitää vaa malttaa säästää että saa sit varmasti just sellaset häät ku haluaa!
    mä voin jotenki jo kuvitella sun prinsessa unelma hääpuvun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika menee kyllä nykyään ihan liian nopeesti! Mekin ollaan seurusteltu jo ikuisuus, toukokuussa tulee jo 5 vuotta. :D Mekin pidettiin vaan tuollaiset pienet juhlat kakkukahvien merkeissä. Ei jaksettu järkätä mitään kovin ihmeellistä. Kyllä ne häät on sitten se isompi ja hienompi juhla. ;) Mullakin on ihan järkyttävä hääkuume! Muut kärsii vauvakuumeesta, mutta mulla on jo hääkuume. :D

      Haha, kaikki on sanoneet ihan samaa! On ollut kuulemma jo ihan arvattavissa mun vaaleanpunainen hääpuku ja kaikenmaailman kimalteet. :D Myös kakun täytyy olla vaaleanpunainen ja monikerroksinen. ♥ Toivottavasti rahat vaan riittää näihin mun suunnitelmiin!

      Poista