keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Vastauksia kysymyksiin

Eli nyt olisi vihdoin luvassa tämä vastauspostaus teidän laittamiin kysymyksiin. Kysymyksiä tuli yllättävän paljon ja ehkä myös sen takia tämä postaus on vähän viivästynyt aikataulusta, kun en ole vaan yksinkertaisesti jaksanut ruveta kuvaamaamaan videota, käymään läpi kaikkia kysymyksiä, kasaamaan kaikkia omiin ryhmiinsä ja kirjoittamaan ne kaikki vielä tähän postaukseen. Nyt sain kuitenkin otettua itseäni niskasta kiinni ja päätin vihdoin vastailla niihin sekä kirjallisena että videolla!
 
Videon jouduin kuvaamaan taas kerran kolmeen eri osaan, kun jostain syystä se ei suostu kuvaamaan montaa minuuttia kerrallaan. En tiedä onko vika kamerassa vai kuvaajassa, kun parin minuutin jälkeen näyttöön tulee "videokuvaus pysähtyi automaattisesti" -teksti ja kamera sammuu. Jos joku tietää, mistä tällainen johtuu, niin kertokaa ihmeessä!

PicMonkey Collage124 (800x564)
 
MINÄ / PERUSJUTUT
 
Pituus?
Noin 168 cm.
 
Unelma-ammatti?
Jos saisin tehdä työkseni ihan mitä vaan, niin haluaisin ehdottomasti bloggailla työkseni. Olisi mahtavaa matkustella ja postailla sieltä ihania matkapostauksia, joten ehkä se olisi mun unelma-ammatti.
 
Onko sulla sisaruksia?
Ei ole.

Mistä piirteestä sut tunnistaa parhaiten?
En osaa kyllä yhtään sanoa. Jotkut sanoo, että mut tunnistaa hassusta nauruäänestä ja jotkut taas kovaäänisestä puheesta.

Miten tykkäät viettää vapaa-aikaasi?
Ihan vaan rentoutumalla ja katselemalla leffoja ja sarjoja Netflixistä. Tykkään myös viettää Teemun kanssa aikaa käymällä vaikka shoppailemassa tai jossain syömässä.
 
Onko sulla hyvä itsetunto?
Kohtalaisen hyvä. Ennen mulla oli aika huono itsetunto, mutta iän myötä se on noussut aika paljon.

Juotko usein?
En enää kovin usein. Ennen tuli juotua lähes joka viikonloppu, mutta kai mä oon alkanut pikkuhiljaa aikuistua sen verran, että juominenkin on harventunut. Tähän voi vaikuttaa tietenkin myös se, että täällä Varkaudessa on vaan yksinkertaisesti niin tylsää juoda.

Poltatko?
Satunnaisesti.

Pidätkö vartalostasi, mitä muuttaisit?
Kyllä mä pidän joistain tietyistä asioista, mutta yleisesti ottaen en pidä mun vartalosta. Haluaisin olla paljon hoikempi ja saada mun vatsan pienemmäksi ja litteämmäksi.

Mitä 3 asiaa ilman et voisi elää?
Teemu, perhe ja tietokone!

Mikä on sun tärkein tavara?
Kännykkä, kamera ja tietokone on mun tärkeimmät tavarat.

Harrastatko mitään liikuntaa?
En mitään satunnaista lenkkeilyä kummempaa.

Millaista luulet sun elämän olevan 5 vuoden päästä?
Asun luultavasti Helsingissä ja meillä on vihdoin rahaa matkustella useammin, kun käydään molemmat töissä. Ollaan suunnittelemassa prinsessahäitä tai ollaan kenties jo naimisissa. Ja eletään tietenkin viimeisiä nuoruusvuosia (myönnän, mulla on ikäkriisi) täysillä!

Teetkö enemmän päätöksiä tunteilla vai järjellä?
Ehkä tunteilla, riippuu tietenkin tilanteesta.

Jos saisit muuttaa elämässäsi yhden asian, niin mikä se olisi?
Jättäisin pitämättä peruskoulun jälkeiset pari välivuotta ja valmistuisin sen takia aikaisemmin. Olisin siis valmistunut jo kaksi vuotta sitten ja kävisin nyt töissä.

Hulluin tekosi?
Mä en muistaakseni ole tehnyt koskaan mitään hullua. :(

Ootko tyytyväinen ammattiisi?
En ole. Olisin halunnut silloin pari vuotta sitten suuntautua toimistotyöhön, mutta koska kukaan muu ei halunnut sinne, niin tietenkin myös mut laitettiin asiakaspalvelupuolelle. Ajattelin kuitenkin käydä tuon koulun loppuun, koska merkonomialasta on hyötyä niin moniin työpaikkoihin. En kuitenkaan näe itseäni asiakaspalvelutyössä, joten oon ajatellut hakea oppisopimuksella toimistoon töihin.

Mikä on paras ominaisuus itsessäsi?
En keksinyt tähän mitään vastausta, joten päätin kysyä sitä Teemulta ja sain vastaukseksi ettei mulla ole sellaista. En osaa kuulemma muuta kuin valittaa ja tuhlata rahani. :D

Onko sulla tulevaisuudensuunnitelmia tai unelmia?
Kyllä on. Tulevaisuudensuunnitelmiin kuuluu Helsinkiin muuttaminen, töihin meneminen, matkusteleminen ja jossain vaiheessa myös naimisiin meneminen.

Mitä asioita haluaisit tehdä elämäsi aikana?
Haluan matkustella paljon, käydä festareilla ja keikoilla, hypätä benji-hypyn, kokeilla laskettelua, saada hyvän työn, viettää prinsessahäät, muuttaa Helsinkiin, oppia lisää kieliä ja ottaa elämästä kaiken irti!

PicMonkey Collage1245 (800x564)  
LEMPPARIT
 
Lempiruoka?
Ehdottomasti kiinalainen ja intilainen ruoka!
 
Lempijuoma?
Muumilimppari.
 
Lempivaate?
Tätä ei ole varmaan vaikea arvata; sukkahousut!
 
Lempimaa?
Yleensä mä tykkään lähes kaikista maista, missä oon käynyt, mutta ehkä lemppari on kuitenkin Saksa. Siellä on tullut käytyä niin useasti ja se on kuitenkin aika samankaltainen maa kuin Suomi.
 
Lempielokuva?
Näitä on todella monia, mutta sanotaan nyt vaikka The Strangers. Se on ainakin jäänyt kaikista parhaiten mieleen.
 
Suosikkiherkku?
Filmtownin irttarit, juustopallot ja Ben&Jerrysit.
 
Lempipaikka?
Oma sänky, haha!
 
Lempi tv-sarja?
En seuraa tällä hetkellä mitään telkkarista, vaan tykkään katsella enemmän Netflixistä vanhempia sarjoja. Ehdottomia lemppareita on kuitenkin Pako ja Lost, suosittelen katsomaan!
 
Paras alkoholijuoma?
Baarissa raikkaat ja makeat drinkit, kotona jotkut perus valkkarit.
 
Lempikengät?
Itseasiassa tein vähän aikaa sitten lempikengistä postauksen, joka löytyy täältä. Tykkään siis korkeista kiilakoroista ja söpöistä ballerinoista.
 
Lempinumero?
Luin jostain lehdestä joskus, että mun onnennumero on kuulemma 3, joten kai se on sitten samalla myös mun lempinumero. Ainakin lototessa laitan aina kolmosen sinne sekaan!

Varkauden paras ruokapaikka?
Iskender!

Kesä vai talvi?
Ehdottomasti kesä!

Tee vai kahvi?
En tykkää kummastakaan, mutta mieluummin tee.

Mäkki vai hese?
Molemmissa on hyvät ruoat, mutta ehkä hese menee kuitenkin edelle. Mäkkärissä on tullut syötyä aivan liian useasti.

Kissa vai koira?
Kissat!

PicMonkey Collage43665 (800x564)  
IHMISSUHTEET / PARISUHDE
 
Onko sulla paljon kavereita?
Ei kovin paljoa, mutta mulle kyllä ihan sopivasti. Mieluummin pari erittäin hyvää ystävää, kuin kasa hyvänpäiväntuttuja!
 
Kerro elämäsi tärkeimmät ihmiset yksitellen?
Mun elämän tärkeimpiä ihmisiä on ehdottomasti Teemu ja perhe. Sitten seuraavana tulee tietenkin ystävät ja sukulaiset, jotka ovat myös erittäin tärkeitä. Mä oon itseasiassa tehnyt ihan erillisen postauksenkin mun ystävistä kuvien kanssa, joka löytyy toivepostauksista. Muutamien ystävien kanssa välit on kuitenkin viilentyneet tuon postauksen jälkeen.
 
Millainen on sinusta hyvä ystävä?
Hyvä ystävä on rehellinen, luotettava, huumorintajuinen ja elämäniloinen. Hyvät ystävät jaksavat myös kuunnella, kun mulla on jotain tärkeää asiaa. Tykkään myös keskustella välillä vakavistakin asioista ystävien kanssa, joten mun kanssa ei varmaan löydy kovin paljoa juteltavaa, jos mielenkiinnonkohteet rajoittuvat viikonloppuisiin ryyppyreissuihin tai Lumenen uutuusripsareihin. Lyhyesti sanottuna luonne ja yhteiset mielenkiinnonkohteet ratkaisevat!

Mihin kiinnität ensimmäisenä huomiota, kun tutustut uusiin ihmisiin?
Ihan ensimmäisenä kiinnitän huomiota siihen, onko kyseinen ihminen helpostilähestyttävä vai sisäänpäinsuuntautunut. Helpostilähestyttäville on helpompi mennä juttelemaan ja yleensä sellaiset ihmiset on puheliaampia. Kun oon jo vähän tutustunut ihmiseen, niin kiinnitän huomiota mielenkiinnonkohteisiin, huumorintajuun ja luotettavuuteen.
 
Oletko seurustellut monta kertaa?
Nopeasti laskettuna noin 6 kertaa, mutta jos yläasteella viikon kestäviä suhteita ei lasketa, niin muutaman kerran. Vakavasti en oo ennen Teemua seurustellut.

Romanttisin tekosi?
Meillä oli joskus Teemun kanssa riitaa ja seuraavana päivänä hyvitin mun tyhmän käytöksen Teemun ollessa töissä tekemällä ruokaa, sytyttämällä kynttilöitä ja laittamalla kaiken valmiiksi pöytään. Se on ollut ehkä mun romanttisin teko.
 
Onko Teemu koskaan yllättänyt sua mitenkään romanttisesti?
Kyllä on. Ensimmäisenä tulee mieleen se, kun meidän oli tarkoitus mennä yhdessä ensimmäistä kertaa saunaan ja mua tietenkin jännitti ihan hirveästi. Jännitys lähti kuitenkin samantien pois, kun huomasin, että Teemu oli laittanut koko saunan täyteen kynttilöitä ja ylälauteilla oli myös Fazerin suklaalevy!
Toinen romanttinen yllätys oli tietenkin uutena vuotena tapahtunut kosinta, jolloin Teemu polvistui mun eteen ja kysyi, tuunko sen vaimoksi.
 
Missä tapasitte Teemun kanssa?
Ensimmäisen kerran tavattiin ihan vaan koulumatkalla, kun käveltiin kaverin kanssa koulusta kotiin ja Teemu käveli vähän matkan päässä edellä. Saatiin sitten kaverin kanssa jossain vaiheessa mahtava idea heitellä toisiamme lumipalloilla ja kiljua samalla vähän turhankin kovaan ääneen, jonka seurauksena Teemu tietenkin huomasi meidät. Seuraavana päivänä mulle tulikin Galleriassa Teemulta kommentti, että minäkö se kiljuin kovaan ääneen sen takana, haha. Siitä se oikeastaan sitten lähti. Ruvettiin juttelemaan Galleriassa enemmän ja vähän ajan päästä Teemu lisäsi mut mesessä kaveriksi. Parin viikon päästä uskaltauduttiin näkemään jopa livenäkin, kavereiden henkistä tukea lukuunottamatta!
 
Miten tapasitte avopuolisonne kanssa? Paras muistonne yhdessä?
Tuossa ylempänä lukeekin jo miten ja missä me tavattiin. Yhtä tiettyä parasta muistoa on vaikea sanoa, mutta parhaat yhteiset muistot on kaikki yhteiset ulkomaanmatkat, festari- ja keikkareissut, söpöilyhetket ja tietenkin ne hetket, kun toisen kanssa on vaan yksinkertaisesti niin hauskaa. Sellaisilla hetkillä muistaa varsinkin pitkässä parisuhteessa, että miksi sen toisen kanssa ylipäätään on.
 
Minkälaista sun elämä olisi, jos et seurustelisi Teemun kanssa?
Tätä on kyllä vaikea sanoa. Mulla olisi luultavasti enemmän kavereita, koska nykyään suurin osa ajasta menee Teemun kanssa. Ja jos seurustelisin jonkun muun kanssa, niin mulla ei ehkä olisi mahdollisuutta muuttaa pääkaupunkiseudulle, joten saattaisin jäädä tänne asumaan. Ja tietenkin ihmiset muuttuu seuran mukana eli jos seurustelisin jonkun muun kanssa, mun elämä saattaisi olla täysin erilaista kuin nyt.
 
Oletteko Teemun kanssa aina kaksistaan vai vietättekö aikaa eri porukoissa?
Meillä on käynyt siinä asiassa erittäin hyvä tuuri, että molempien kaverit tulee toistensa kanssa toimeen. Yleensä vietetään siis aikaa joko kahdestaan tai yhdessä isossa porukassa, jossa on molempien kavereita. Pääasiassa me ollaan kuitenkin kahdestaan, koska yhdessä kuitenkin asutaan.

Seuraatteko mitään ohjelmia, jos, niin mitä?
Seurataan tällä hetkellä Lostia Netflixistä ja odotellaan innolla huhtikuuta, että päästään ostamaan Breaking Badin viimeinen tuotantokausi.

Mitä meinasitte ystävänpäivän kunniaksi?
Käytiin ostoksilla Matkuksessa ja syömässä Daddy's Dinerissä. Teemu oli myös ostanut mulle ystävänpäivälahjaksi täysin yllätyksenä keikkaliput maaliskuiselle Architectsin keikalle.
 
3 parasta asiaa Teemussa?
Parhaita asioita on ainakin hyvä huumorintaju, täysin samanlaiset mielenkiinnonkohteet kuin mulla ja se, ettei Teemu ole koskaan pahalla tuulella eikä angstaa mistään. Ja tietenkin näiden kaikkien päälle vielä hyvä ulkonäkö! :D
 
Haluaisitko lapsia, jos et, niin miksi?
Kumpikaan ei halua ainakaan tällä hetkellä lapsia, koska halutaan elää vielä nuoruutta matkustelemalla ja käymällä keikoilla. Enkä muutenkaan koe olevani vielä valmis huolehtimaan pienestä lapsesta.
 
Jos saisit lapsen, minkä antaisit nimeksi (tytölle ja pojalle)?
Tytölle mulla on monia nimivaihtoehtoja, jotka on Alexandra, Sofia, Jasmin, Natalia, Fanni tai Jessica. Pojalle antaisin nimeksi varmaan jonkun aika perus nimen, mutta en oo vielä ainakaan sen enempää miettinyt.

PicMonkey Collage7097 (800x564)  
 MATKAILU / ULKOMAAT / VENÄJÄ

Milloin lensit ensimmäistä kertaa ja oliko pelottavaa?
Lensin ihan ensimmäistä kertaa joskus 2-vuotiaana, mutta sitä ei varmaan lasketa, kun en muista siitä mitään. Ensimmäinen kunnon lentomatka oli 6-vuotiaana enkä silloin vielä osannut pelätä lentämistä. Oikeastaan mitä vanhemmaksi oon tullut, sitä enemmän pelkään lentämistä. Asiaan voi tietenkin vaikuttaa myös ainainen lentoturmatutkintojen katsominen. :D

Mihin haluaisit kaikista eniten matkustaa?
Tällä hetkellä haluaisin kaikista eniten käydä Jenkeissä tai Venäjällä Sochissa. Mulla on aika paljon sukulaisia Sochissa ja ollaankin Teemun kanssa suunniteltu, että lähdetään käymään siellä heti, kun Helsingistä ruvetaan tekemään suoria lentoja sinne!

Missä maissa olet käynyt?
Mä en tykkää tästä kysymyksestä yhtään, kun pitää ruveta taas muistelemaan! :D Mutta siis Virossa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa, Unkarissa, Tsekeissä, Slovakiassa, Itävallassa, Saksassa, Tanskassa, Ruotsissa, Ranskassa, Espanjassa, Bulgariassa, Venäjällä ja Marokossa.

Oletko koskaan käynyt Venäjällä?
Kävin viimeksi joskus 3-vuotiaana, joten haluaisin kyllä mahdollisimman pian päästä käymään uudestaan!

Minkämaalainen haluaisit olla vai oletko ylpeästi suomalainen?
Mä oon siis puoliksi venäläinen, mutta haluaisin ehkä eniten olla kokonaan venäläinen. Ulkonäöllisesti taas haluaisin olla vähän tummapiirteinen, kuten espanjalaiset tai italialaiset.

Ootko aina asunut Suomessa?
Kyllä olen.

Suhtautuuko ihmiset hyvin sun venäläistaustaan vai tuleeko ilkeitä kommentteja, syrjintää tms.?
Nykyään kaikki suhtautuu siihen ihan hyvin eikä suurin osa varsinkaan uusista tuttavuuksista varmaan edes tiedä mun venäläistaustasta. Varsinkin ala-asteella mua haukuttiin aika paljon, mutta onneksi ihmiset on aikuistuneet siitä iästä. Vielä yläasteella sain kuulla, että mua nimitellään selän takana, mutta onneksi nykyään kaikki ottaa tuon asian ihan normaalisti.

Toivoisitko molempien vanhempiesi asuvan Suomessa?
Itseasiassa en. Mun mielestä on kiva juttu, että pääsen käymään Saksassa niin usein ja edullisesti. Tottakai mä haluaisin nähdä mun äitiä useammin, mutta tähän harvoin näkemiseen on ehtinyt 17 vuoden aikana jo tottua!
 
PicMonkey Collage6528305 (800x565)

KAUNEUS / VAATTEET / OSTOKSET

Kulutatko paljon aikaa peilin edessä?
En oikeastaan. Aamulla laittautumiseen menee keskimäärin 20 minuuttia enkä sen jälkeen peilaile itseäni.

Meikkaatko joka päivä?
Meikkaan kaikkina muina päivinä paitsi sellaisina, kun oon kotona koko päivän.

Kaunein naisjulkkis?
Alena Shishkova, Evangeline Lilly ja Alexandra Stan. Kaikilla on todella kauniit kasvojenpiirteet ja pitkät paksut hiukset!

Komein miesjulkkis?
Komeinta miesjulkkista on todella vaikea sanoa, koska tykkään niin erilaisista miehistä ja ne on kaikki toistensa vastakohtia. Esimerkiksi Dominic Purcell on mun mielestä todella hyvännäköinen, mutta tykkään myös Zac Efronin ulkonäöstä. Myös joidenkin mun kuuntelemien bändien jäsenet on hyvännäköisiä, kuten Alex Gaskarth. Mun miesmaku on siis hyvin laaja! :D

Miksi käytät aina leggingsejä?
Käytän siis sukkahousuja lähes aina, koska ne on vaan niin mukavat jalassa. Mulla on myös farkkujen kanssa sellainen ongelma, että ne on aina liian pienet joko lantion tai pohkeiden kohdalta. Sukkahousujen käyttäminen on siis paljon helpompi ja halvempi vaihtoehto, kuin ostaa ompelukone ja kaventaa farkkujen lahkeet oikeanlaisiksi.

Mistä kaupoista ostat sun vaatteet?
Ostan aika monista kaupoista, mutta eniten taidan ostaa H&M:ltä, New Yorkerista ja Jim&Jillistä. Joskus tilaan myös netistä vaatteita, mutta enemmän mä tykkään käydä ihan shoppailemassa.

Tilaatko netistä vaatteita, jos tilaat, niin mistä? Onko jotain erikoista sivua?
Yleensä ihan vaan H&M:n tai Ginan nettisivuilta.

Mitä hiustenhoitotuotteita käytät, kuinka usein?
En käytä mitään erikoisia tuotteita, vaan ihan perus shampoota ja hoitoainetta. Yleensä pesen hiukset hopeashampoolla ja lopuksi laitan vielä hoitoainetta, koska se saa hiukset niin pehmeiksi.

Entäs hiustenlaittovälineitä; suoristin, kiharrin?
Suoristusrautaa käytän päivittäin, sillä mun hiukset on luonnostaan vähän kiharat ja suorat hiukset näyttää aidommille pidennysten kanssa. Kiharrinta käytän vähän harvemmin, yleensä vaan silloin kun haluan kiharat.

Käytätkö vartalo/kasvokuorintaa, jos käytät, niin mitä?
En käytä kumpaakaan.

Kulkisitko mieluummin ilman meikkiä vai nyhjyisissä/epämiellyttävissä vaatteissa?
En kummassakaan! Mutta jos olisi pakko valita, niin ehkä nyhjyisissä ja epämiellyttävissä vaatteissa. Sitten kun saan ihoni kuntoon, niin valitsisin varmaan ensimmäisen vaihtoehdon.

Mikä on paras ostos tämän vuoden puolella?
Michael Korsin laukku!

Parhain ostos minkä olet tehnyt, etkä katunut päivääkään?
Pakko sanoa tähänkin, että Michael Korsin laukku!

PicMonkey Collage49760 (800x565)
 
 SEKALAISET

Bloggaamisen hyvät ja huonot puolet?
Hyviä puolia on ehdottomasti ihanat lukijat, kivat kommentit ja se, että postaileminen on vaan niin mukavaa ajanvietettä. Huonoja puolia taas on ilkeät anonyymit ja joskus pieni stressi postaamisesta.

Kyllästyttääkö bloggaaminen ikinä?
Mulle on tullut muutaman kerran tämän lähes kahden vuoden bloggaamisen aikana sellainen tunne, etten vaan enää jaksa. Ne tunteet on kuitenkin menneet onneksi nopeasti ohi ja pienten taukojen jälkeen on jaksanut postailla taas normaaliin tahtiin!

Kerro pari suosikkiblogia?
Natalian, Oprin ja Jennin blogit on mun lemppareita!

Katsotko joka ilta Salatut Elämät?
En jaksa enää nykyään seurata Salkkareita, kun Netflixissä on niin paljon mielenkiintoisempiakin sarjoja. Tällä hetkellä ehdoton lemppari on Lost!

Kiroiletko paljon?
En.

Mikä on parasta Varkaudessa, entä huonointa?
Yritin miettiä parhaita puolia, mutta valitettavasti en keksinyt yhtään hyvää puolta. Ehkä paras puoli on se, että täällä asuu kuitenkin suurin osa mun kavereista. Huonoja puolia taas on pieni asukasluku (jonka takia monet tuntevat toisensa), puhutaan paljon toisista selän takana, amikset karvanoppacorolloineen ja tylsä yöelämä.

Viihdytkö siellä?
En viihdy. Kolme vuotta sitten tänne muutettua viihdyin ihan hyvin, mutta mitä enemmän täällä on tutustunut ihmisiin, sitä vähemmän täällä haluaa asua. Sen takia haluan muuttaa mahdollisimman suureen kaupunkiin, ettei siellä jokatoinen vastaantulija tunne.

Mitä mieltä olet varkautelaisista tyypeistä?
En oikeastaan mitään mieltä. En tiedä onko tää pelkkä ennakkoluulo, mutta mulle on tullut sellainen fiilis, ettei kukaan täällä halua tutustua uusiin ihmisiin. Kaikille on muodostunut jo ala- tai yläasteella omat porukkansa eikä niihin oteta uusia mukaan vaan tuijotetaan mahdollisimman nyrpeästi. Oon kuullut tuon saman aika monelta, jotka ovat muuttaneet toiselta paikkakunnalta tänne.

Mikä on paras baari Varkaudessa?
Zone.

Kuinka usein käyt baarissa?
En enää kovin usein. Keskimäärin ehkä pari kertaa kuussa.

Mitä aiot tehdä sen jälkeen, kun valmistut koulusta?
Tarkoituksena olisi muuttaa Helsinkiin ja etsiä töitä. Yritän kuitenkin ennen työpaikan etsimistä kysellä oppisopimuspaikkoja, koska haluaisin kovasti sekä töihin että opiskelemaan toimistoalaa ja tuolla vaihtoehdolla molemmat toteutuvat.

Tilaatko jotain lehteä?
En tällä hetkellä.

Onko ketään tyyppiä, jota fanittaisit?
Ei taida olla.

Osaatko neuloa tai virkata?
Osaan molempia, mutten enää muista miten virkataan. Itseasiassa tykkään varsinkin syksyisin neuloa lapasia ja kaulahuiveja muille joululahjaksi!

Pystyisitkö olemaan kasvissyöjä?
En voisi luopua kebabista tai hamppareista, joten en!

Jos pitäisi luopua jommasta kummasta (roskaruoka tai herkut), niin kummasta?
Ehdottomasti herkuista, koska roskaruoka on vaan niin hyvää!

Jos saisit olla julkkis yhden päivän ajan, kuka olisit?
En tiedä yhtään.

Tykkäätkö siskonmakkarakeitosta?
Naurahdin tälle kysymykselle, kun tuli mieleen ihan koulun siskonmakkarakeitto, jota inhoan! Kyllä se pahimpaan nälkään menee, mutta en tekisi sitä esimerkiksi kotona ruoaksi.

Parasta kesässä?
Aurinko, lämpö, vihreys, festarit ja se koko fiilis, että on kesä.

Talvessa kivoin juttu?
Joulu, kynttilät, vuodenvaihde, lämmin peitto ja raikkaannäköiset asukuvat.

Pidätkö kirjoittamisesta tai piirtämisestä?
Vihaan piirtämistä, mutta tykkään kyllä kirjoittaa. Kirjoitan blogin lisäksi myös ihan oikeaa päiväkirjaa, jonne kerron kuulumiset ja avaudun elämän pahimmista hetkistä.

Oletko taiteellinen?
En ole.

Mitä ruokaa syötätte Nasulle?
Söpö kysymys! Syötetään sille eläinkaupan raksuja ja joskus tonnikalaa. Nasu tulee aina naukumaan vierelle, kun yrittää syödä, niin yleensä tulee myös annettua sille ns. ihmisten ruokaa.

Osaatko tehdä erilaisia ruokia tai leipoa? Pidätkö siitä?
Osaan paremmin leipoa kuin tehdä ruokaa. Tykkäsin pienenä leipoa ihan hirveästi, mutta nykyään se on vaan vähän jäänyt, kun melkein halvemmalla saa ihan valmiita leivoksia.

Bravuurisi keittiössä eli mitä kokkaat mielestäsi parhaiten ja mieluiten?
En tykkää hirveästi kokkaamisesta, koska en oikein osaa tehdä ruokaa eikä mulla riitä kärsivällisyys odottaa nälkäisenä ruoan valmistumista. Mieluiten teen ehkä joitain helppoja ruokia, kuten makaroonilaatikkoa tai keittoja.

Mitä mieltä olet huumeista? Oletko itse kokeillut mitään?
En mitään mieltä. Mulle on oikeastaan aivan sama, käyttääkö joku huumeita vai ei, sillä se on jokaisen oma päätös. Itse en ole koskaan kokeillut enkä tule kokeilemaankaan.

Mitä et koskaan uskonut tekeväsi?
Ei tule mitään sellaista mieleen.

Oletko koskaan etsinyt seuraa netistä?
Kyllä. Tykkäsin ala- ja yläasteella käydä erilaisissa chateissa, joissa tutustuin joihinkin ihmisiin ja myöhemmin lisättiin toisemme yleensä mesessä kaveriksi. Joistain tuttavuuksista tuli enemmänkin, mutta suurin osa oli reilusti vanhempia miehiä, joita kiinnosti nähdä web-kamerasta muutakin kuin kasvot. :D

Luetko kirjoja, jos kyllä, niin millaisia?
Tällä hetkellä mulla ei ole aikaa lukea kirjoja, mutta tykkään siis yleisesti ottaen lukemisesta. Yksi mun lempikirjoista on nimeltään Pimeyden kukat, jota suosittelen ehdottomasti kaikille lukemisen ystäville!

Mitä mieltä olet turkiksista?
Niistäkään en ole oikeastaan mitään mieltä. Oon tottunut näkemään paljon turkiksia, sillä äiti ja lähes kaikki sen ystävät käyttävät niitä. En kuitenkaan itse pukisi sellaista päälleni.

Olisiko kiva omistaa lemmikki, jos, niin mikä se olisi?
Voisin ottaa Nasun lisäksi vielä lisää kissoja!

16 kommenttia:

  1. tämmöset on ihan parhaita postauksia kun saa lisää juttuja tietää =) ihanat noi vaaleenpunaset tossut !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään tällaisista juuri tuon takia, kun saa tietää bloggaajasta lisää. :) Ja ne on kyllä hirmu söpöt! :)

      Poista
  2. Aivan ihana kirjoitus ja susta selvisi todella paljon kaikkea asiaa, niin paljon kysymyksiä! :O :) Varmaan voisi itsekin pitää tällaisen vaikka kun omaan blogiin tulisi +100 seurailijaa niin tuntuis että sais kysymyksiä enemmän kun kymmenen..? :D Ja tuntu et oli paljon samanalisia asioita sussa kun on mussa ja just kiva kun selvii näit asioit ni tuntuu aina kivemmalta jatkossa seurailla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäsit! :) Ja tee ihmeessä, mä ainakin tykkään lukea muiden blogeista tällaisia postauksia. :) Ainut huono puoli tällaisissa on se, että näihin menee ihan älyttömästi aikaa. Mulla meni videon kuvaamiseen, kysymysten lajittelemiseen ja kaikkiin kysymyksiin vastaamiseen melkein 7 tuntia. Ei ole koskaan mennyt noin kauaa minkään postauksen tekemiseen. :D Eli on kyllä ihan mahtavaa kuulla, että tästä on tykännyt ainakin jo kaksi henkilöä! :D

      Poista
  3. moi! tää nyt ei varsinaisesti liity tähän postaukseen mitenkään, mut sulla on käsittääkseni aika samanlainen leffamaku kun mulla, joten suosittelen ehdottomasti kattomaan leffan the prisoners. jos et oo sitä jo nähny :D hyvä juoni, ja muutenki mielenkiinto pysy yllä alusta loppuun. kannattaa kattoo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ainakaan muistaakseni oo tuollaista vielä katsonut, joten kiitos paljon vinkistä! :) Pitääkin käydä heti viikonloppuna katsomassa Filmtownista, jos siellä vaikka olisi tuo! Nykyään on niin vaikea löytää oikeasti hyviä leffoja. :(

      Poista
  4. Jaksoin lukea kokonaan! Tästä saikin paljon tietoa susta :) Yksi kysymys vielä tohon unelma-ammattiin liittyen... Että jos pitäisi valita enemmän sellainen "perusduuni" bloggaamisen sijaan, niin mikä olisi sitten se sun vaihtoehto? :)
    Ja aaaw, ihana toi saunajuttu!! :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mä vähän mietinkin, että jaksaako kukaan lukea tätä edes loppuun. :D Mutta kiva kuulla, että tästä on saatu uutta tietoa! :) Ja mun "tavallinen" unelma-ammatti olisi varmaan joku toimistotyö. Säännölliset työajat ja rentoa työtä. :) Sen takia toivoisinkin, että pääsisin oppisopimuksella töihin johonkin toimistoon. Mutta onneksi äidillä on eräs tuttu Helsingistä, joka omistaa jonkun toimistofirman. Pitää kysellä, jos sinne vaikka pääsisi. :)

      Ja tuo saunajuttu oli kyllä aivan ihana! Saisi muistaa useamminkin tuollaisilla romanttisilla jutuilla. ;)

      Poista
  5. haha ihana toi Nasu ku tuli toho kameran etee kävelee..:D<3 ja oli kiva video !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, se tulee aina näillä videoilla tahallaan kameran eteen tai taustalle viemään huomion. :D ♥ Ja kiva kuulla, että tykkäsit! :)

      Poista
  6. Ihana postaus!
    Ja tosta "videokuvaus pysähtyi automaattisesti" -jutusta, niin se johtuu todennäköisesti muistikortista. Muistikortti pitäis olla muistaakseni vähintään 6-luokkaa että se kuvaa pitemmän aikaa :D. Se luokka siis näkyy siinä muistikortissa semmosessa pienessä ympyrässä missä on joku numero :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja ihana kuulla, että tykkäsit! :) Oli pakko käydä heti sun kommentin lukemisen jälkeen katsomassa sitä muistikorttia ja siellä oli pienessä valkoisessa ympyrässä numero 10. :o Mutta kiitos kuitenkin ihan hirveästi! Nyt kun tiedän, että se saattaa johtua muistikortista, niin käyn kyllä heti huomenna Gigantissa kysymässä asiasta. :)

      Poista
  7. En tiiä mikä siinä on, mutta sun postaukset jaksaa kyllä aina kiinnostaa ja jaksan aina lukee loppuun asti! Joku siinä vaan on niin ihanaa:D
    Varsinkin tää postaus oli erityisen mielenkiintonen ja tosi kiva muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kuulla! Tuli ihan hymy huulille sun kommentista. :) Tuollaiset kommentit jaksaa kyllä piristää ja niiden kautta saa myös lisää motivaatiota postailuun. :)

      Poista