lauantai 22. helmikuuta 2014

Ted Baker

IMG_0656 (800x533) IMG_0658 (800x533) IMG_0646 (800x533) IMG_0645 (800x533) IMG_0638 (800x533)

Mun tilaus saapui tässä muutama päivä sitten, jota en olisi malttanut millään odottaa eikä kuvista päätellen Nasukaan! Oon haaveillut noista Ted Bakerin mielettömän söpöistä laukuista jo ties kuinka kauan, mutta kohdalle ei vielä aiemmin ole osunut täydellistä yksilöä. Päädyin kuitenkin viikko sitten selailemaan Zalandon Ted Bakerin valikoimaa, josta löysin tuon kultaisen laukun söpöllä timanttisella rusetilla varustettuna.
 
Mietin pitkään mustan ja kultaisen laukun välillä, mutta lopulta päädyin tuohon kultaiseen, koska se ei ole kuitenkaan ihan niin yleinen kuin musta. Osasyynä oli myös ehkä se, että tuo laukku oli ainoastaan kultaisessa värissä -9% alennuksessa. Hintaa tuolle jäi alennuksen jälkeen 59,95 € eli ei ollenkaan paha hinta noin söpöstä laukusta.
 
Nyt mulla on Ted Bakerin meikkipussin lisäksi myös laukkukin. Ennen kesää haluaisin hankkia samalta merkiltä vielä sandaalit, sillä mun kaikki entiset halppissandaalit on menneet rikki jo yhden kesän aikana. Mieluummin mä laitan laadukkaampiin kenkiin vähän enemmän rahaa, koska yleensä ne myös kestävät paremmin. Saman oon huomannut myös laukkujen suhteen. Nykyään kun oon hankkinut lähinnä merkkilaukkuja, niin kyllä se laatu on paljon parempaa kuin esimerkiksi H&M:n tekonahkalaukuissa.
 
Mitä mieltä te olette Ted Bakerin tuotteista?

26 kommenttia:

  1. Aivan mielettömän hieno tuo sun uusi laukku. En ole ennen vastaavanlaiseen törmännytkään. :) Uskon itsekin,että vähän kalliimmissa laukuissa laatukin on parempi kuin halpiksissa. :) Toi laukku on upea lisä sun tyyliin.
    neeeaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä aivan ihana! Juuri sellainen kuin kuvittelinkin. ♥ Mullekin tämä merkki tuli ihan uutena juttuna viime kesänä, kun näitä rupesi näkymään enemmän muiden blogeissa. Silloin päätin, että munkin täytyy hankkia tällainen. :) Mä rupesin uskomaan tuohon laatujuttuun ihan vähän aikaa sitten, kun huomasin, että mun Turkista ostetun feikkilaukun olkahihnat oli venyneet lähes 20 cm pelkästään naulakossa roikkuessa! Eikä laukussa ollut mitään painavaa sisällä. :D

      Poista
  2. mä en henkilökohtasesti oikeen lämpee noille enkä oikeestaan tiedä miks :o mutta sopii sulle kyllä hyvin! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielipideasioitahan nämä on eikä kaikesta voi mitenkään tykätä. :D Mutta kiitos! Pitäisi vaan yrittää nyt keksiä asuja, minkä kanssa tuo sopisi yhteen. :) Odottelen ainakin jo kesää innoissani, sillä tuo käy niin hyvin kesäiseen asuun. ♥

      Poista
  3. oiii toi on kyllä tosi söpö! :) Sopii just sun tyyliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin toi on hirmu söpö! :) ♥ Haha, kaikki sanoo että sopii mun tyyliin! :D

      Poista
  4. Huomasinkin jo instan kautta, että olet näköjään uuden laukun kotiuttanut :)
    Ja muistankin sen sun meikkipussin, se on mun mielestä ihan mielettömän söpö! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitihän se kuvata tietenkin heti myös instaan, haha. ;) Ja se meikkipussi on kyllä myös ihan älyttömän söpö, niinkuin kaikki nuo Ted Bakerin muoviset söpöt jutut. :)

      Poista
  5. heip :)

    olen suunnitellut poikaystävälle 18v synttärilahjaksi viikonloppumatkaa saksaan, ja mulle on heränny muutama kysymys mihin ehkä osaisit vastata. Minne päin saksaa kannattaisi mennä ? pärjääkö siellä hieman huonollakin englannilla ? Onko siellä helppo liikkua julkisilla, tai ihan jalan vai kannattaako vuokrata auto ?

    .. mulla oli kyllä varmaan sata kysymystä mietittynä mut nyt ku ne ppitäs kirjottaa nii pää tyhjenee D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana synttärilahjaidea! :) Suosittelen kyllä ehdottomasti Müncheniä tai Berliiniä! En oo koskaan käynyt Berliinissä, mutta seuraavalla Münchenin matkalla ollaan ajateltu lähteä pariksi päiväksi myös Berliiniin. Netistä kannattaa ennakkoon sitten katsella kaikkia nähtävyyksiä ja parhaita shoppailupaikkoja yms. Mutta jos päädyt varaamaan matkan Müncheniin, niin mäkin voin kyllä suositella kaikkia paikkoja sieltä. :) Ja siis me ollaan Teemun kanssa ainakin pärjätty hyvin huonolla englannilla. Kunhan osaa ravintolassa tilata ja kysyä mahdollisesti tietä johonkin, niin pärjää kyllä varmasti hyvin. Ja suosittelen käyttämään mieluummin julkisia kuin auton vuokraamista. Julkisiin pystyy ostamaan muutaman päivän tai vaikka viikon lipun, jolla pystyy sitten käyttämään kaikkia julkisia. Metrolla on ainakin Münchenissä todella helppo liikkua ja sillä pääsee oikeastaan joka paikkaan. :)

      Jos sulle tulee vielä jotain kysyttävää, niin mä kyllä vastailen ihan mielelläni! :)

      Poista
  6. apuaa! Kuolen tolle laukulle, se on ihana!<3

    tarvitsensinua.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Hei ihana!!!!!!!!!!!<3
    Eiks sulla ookki se ted bakerin meikkipussi? Onks se kestäny hyvin ja pysyny puhtaana vai mihin tarkotukseen oot käyttäny sitä? Aattelin ite ostaa sellasen ku ne on nii mielettömän söpöjä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä niiiiin söpö! ♥

      On mulla myös sellainen vaaleanpunainen Ted Bakerin meikkipussi. Se on kyllä kestänyt ihan hyvin, mutta tietysti jokainen meikkipussi likaantuu vähän meikkien takia. :/ Mutta suosittelen kyllä, on ne vaan niin ihania! :)

      Poista
  8. hihi ihana toi vika kuva mut siisti laukku on kyllä <3 :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nasu aina vähän innostuu uusista ostoksista, haha. :D Mutta se on kyllä ihana! ♥

      Poista
  9. Aivan ihana laukku! ja ihana toi kuva missä Nasuki on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin tuo on niin ihana! ♥ Haha, Nasu innostuu yleensä muakin enemmän uusista ostoksista. :D

      Poista
  10. ihana laukku ja toi kuva missä sun kissaskin on, awws :)

    VastaaPoista
  11. hei oon kattellu tuolta ted bakerin sivuilta tota 'shopper bag' mallista laukkua mikä tääki taitaa olla, nii onks tää se big vai small malli? ku tää näyttäis olevan mukavan kokonen, mut sieltä netistä ei saa oikeen hyvää kuvaa laukkujen koosta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuokin laukku on myös shopper bag ja tää on se suurempi malli. :) Ne pienemmät on oikeasti todella pieniä, että suosittelen tilaamaan tällaisen isomman. :D

      Poista
  12. Mulla on se ihana kännykkäkotelo tota samaa mallia (pinkki jossa pinkki rusetti "timanteilla") Oli pakko mennä ostamaan iPhone samana päivänä kun sen bongasin ja sitten tilasin sen kotelon, vanha puhelin kun ei siihen mahtunut ja se oli pakko saada :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, mäkin haluaisin sellaisen kännykkäpussin myös. ♥ Haha, sun kännykkäpussi tulikin vähän kalliimmaksi, kun jouduit uuden kännykänkin ostamaan! :D Mulla tuo Lumia taitaa just ja just mahtua sellaiseen, kun joskus Stockalla kokeilin. :D

      Poista
  13. Jostain syystä tuo laukku miellyttää kovasti mun silmää :) Hieno!

    VastaaPoista