tiistai 11. helmikuuta 2014

Lempikengät

Innostuin viikonloppuna kuvailemaan moniin postauksiin kuvia valmiiksi, kun jostain syystä mulle on nyt viimeaikoina tullut ihan hirveä innostus postailuun. Tällä kertaa olisi luvassa postausta mun lempikengistä, kun sellaista vähän aikaa sitten toivottiin. Tarkoituksena olisi kuvata vielä jossain vaiheessa myös lempivaatteet ja -laukut.

Mä oon viimeaikoina innostunut keräilemään hirveästi kenkiä ja sen takia mulla on jo kenkähyllyt sekä vaatehuone ihan täynnä kenkiä. Tietenkin entisiä voisi yrittää myydä pois, mutta jostain syystä en vaan raaski luopua niistä. Tykkään kaikista eniten ballerinoista ja kiilakoroista, mutta yritin valita tähän postaukseen myös muitakin kenkiä. Kuvien alta löytyy myös paikat, mistä oon kyseiset kengät ostanut tai tilannut!

IMG_0383 (800x533)

Korkokengät, Seppälä

IMG_0377 (800x533)

Ballerinat, Everything5Pounds

11356435493_257c778df8_o

Ruskeat kiilakorot, Nelly

IMG_0386 (800x533)

Leopardiuggit, Saksasta

IMG_0393 (800x533)

Mustat ballerinat, H&M

11356437473_e69f6feea6_o

Valkoiset kiilakorot, Spiritstore

IMG_0389 (800x533)

Kimaltelevat uggit, Saksasta

11151158145_ea4cd5d5fe_c

Nilkkurit, Skopunkten

IMG_0390 (800x533)

Glitteriset ballerinat, Saksasta

Mun omia ehdottomia lemppareita on nuo niittikorkokengät, valkoiset kiilakorot ja glitteriset ballerinat! Viimeistään tämän postauksen jälkeen kenellekään ei pitäisi tulla yllätyksenä, että mä tykkään hirveästi kaikesta tyttömäisestä ja kimaltavasta varsinkin kenkien suhteen.

Mitkä oli teidän lempparit näistä?

14 kommenttia:

  1. Omat lempparit näistä nuo ekat (love it!) ja mustat balleriinat (hirmuisen sievät!). Minkä kokoinen jalka sulla muuten on? Jos on hyvä koko, niin sitten voin pölliä nuo kengät itselleni, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä molemmat ihania! Nuo mustat ballerinat ostinkin ihan sen takia, kun ne oli jotenkin niin söpöt. :) Mun yleisin kengänkoko on 39, mutta riippuu myös vähän kengistä. Uggit on yleensä kokoa 38 ja jotkut ballerinat 40. Haha, toivottavasti ei ollut hyvä koko! :D

      Poista
  2. Alimmat on varmaan omat lempparit! Mä tykkään balleriinoista ja noi on vaan semmoset mitkä mäkin voisin mieluusti laittaa jalkaan :D Pitäs varmaan itekkin tehdä vaikka joku vastaava mihin kasaisin kaikki mun lempi korot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on myös mun ehdottomat lempparit kaikista noista ballerinoista. ♥ Ehkä jopa liian hienot, kun en ole vielä kertaakaan raaskinut käyttää niitä! :D Ja tee ihmeessä sellainen postaus! Mä ainakin tykkään lueskella tämäntyylisiä postauksia. :)

      Poista
  3. noi ykköset on kyl mun lempparit ! mut kiilakorotkin toimii aina :3 tosin itel ei taia olla ihan nui korkeat..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! :) Mä oon nykyään ihan koukussa korkeisiin korkoihin! Aina uusia kenkiä ostaessa sen koron täytyy olla entisiä korkeampi, kun tuntuu, että ne entiset kengät on jo ihan liian matalat. :D

      Poista
  4. Ihania kaikki! Mut mun lempparit on ehdottomasti noi Skopunktenin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun esittelin nuo täällä blogissa ensimmäistä kertaa, niin sä taisitkin jo silloin sanoa tykkääväsi niistä! Hyvä muisti. ;) Mutta nekin on kyllä hirmu kivat! :)

      Poista
  5. Tää ei liity aiheeseen, mutta minkä merkkinen kulmakynä sulla on ? Katoin jo meikkipostauksen läpi, mutta en ainakaan huomannut, että siel ois lukenut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostan yleensä mun kaikki meikit Saksasta ja valitettavasti myös mun kulmakynä on sieltä. Mutta siis merkiltään se taitaa olla Rival de Loop. :) Oon kuitenkin kuullut monesti kehuja H&M:n kulmakynistä, joten sieltä saattaisi löytyä hyviä. :)

      Poista
  6. Mä tykkäsin eniten noista mustista nilkkureista.:) Muutenkin tosi kiva postaus !
    http://neeeaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nekin on kyllä hirmu kivat. :) Ja ihana kuulla, että tykkäsit! :)

      Poista
  7. Mullakin on noi spiritin vaaleet kiilakorot! Rakastuin niihin hetikun näin kaupassa, enkä voinu jättää niit :D Aivan ihanat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama täällä! Ja nuo oli silloin vieläpä alennuksessa, niin en vaan voinut jättää niitä ihanuuksia sinne! :D ♥

      Poista