lauantai 10. marraskuuta 2012

Matkus Shopping Center



Kuvailin autossa tylsyyksissäni. Ajomatkat menee aina liian hitaasti.

 Vihdoin perillä!

Kävin tänään ekaa kertaa elämässäni subwayssä ja rakastuin noihin patonkeihin!

Monen tunnin shoppailun jälkeen päädyttiin vielä ikeaan ja löydettiin tommonen unelmamakkari.

Poislähtiessä ostettiin vielä tommoset 80 sentin pehmikset. Halpaa ja hyvää!



Semmonen oli meidän lauantai.
Oli ihana päivä taas pitkästä aikaa ja saldona on tietysti erittäin tyhjä lompakko uusien ihanien sisustusideoiden lisäks. Tuli taas osteltua ihan kiitettävästi ja mun rahankäyttötaidoilla mulla jää ens viikolle 12e rahaa ruokaan. Hyvä minä! :D
Kuvailen seuraavaan postaukseen tän päivän ostokset.

Kuopioon siis tosiaan avattiin reilu viikko sitten uus ostoskeskus ihan ikean viereen. Ne on samassa rakennuksessa, toisella puolella toi matkus shopping center ja toisella ikea. Mun mielestä toi on ihan mahtava keksintö yhdistää noi kun samalla reissulla pääsee shoppailemaan ja huonekaluostoksille.
Ainut mihin jouduin vähän pettymään, oli New Yorkerin tarjonta. Yleensä oon löytäny sieltä aina kasan vaatteita mut nyt ei löytyny yhtään mitään.

Nyt me lähdetään ajamaan joka viikonlopulle pakolliset parin tunnin ajelut musiikin ja energiajuomien voimin. 
Heippa ja hyvät viikonlopun loput!  


4 kommenttia: