maanantai 12. marraskuuta 2012

Haaste

Kiitokset Janikalle haasteesta!

This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognized.
1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the ' tagger ' has set for them.
3. They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must then be told.
6. There's no tag backs

11 FAKTAA MINUSTA


1. Olen unelmoija
Mä unelmoin aina tulevaa ja joskus tulee haaveiltua ehkä liikaakin. Oon yrittäny nyt vähentää tuota tapaa koska välillä tuntuu et nykyhetki jää kokonaan elämättä.


2. Vihaan olla yksin
Mä en tykkää yhtään olla yksin. Jotkut joskus ihmettelee miks me ollaan Teemun kanssa aina yhdessä mut ei me koeta tarpeelliseks järkätä oma aikaa. Molemmat tykkää olla toistensa kanssa.


3. Rakastan pitkiä automatkoja
Mä voisin istua auton kyydissä kyllästymiseen asti enkä varmaan siltikään kyllästyis.


4. Rakastan kissoja
Kissat on vaan niin ihania! Voisin hankkia Nasun lisäks vielä monen monta kissaa.


5. Olen löytänyt ihmisen jonka kanssa haluan viettää elämäni
Näiden 3,5 vuoden jälkeen voin jo sanoo että haluan viettää elämäni just Teemun kanssa. En osais enää edes kuvitella elämää ilman Teemua.


6. Rakastan shoppailua
Mikään ei oo parempaa ajanvietettä kuin shoppailu hyvässä seurassa!


7. Vihaan luonnollisia hiuksiani
Mun hiukset on aivan kamalat luonnollisina joten joudun turvautumaan joka päivä suoristusrautaan, pidennyksiin ja hiuslakkaan. Ehkä mä vielä joskus opin hyväksymään ne luonnollisina...


8. Syön enemmän kuin minun pitäisi
Mä rakastan roskaruokaa enkä vois elää ilman sitä.


9. Haluan uusia ystäviä
Musta ois ihanaa jos mulla ois isompi ja tiiviimpi kaveriporukka mut täällä pikkukaupungissa on vaikee tutustua kehenkään. Siks mä odotankin jo innolla valmistumista et päästään sit muuttamaan suurempaan kaupunkiin.


10. Unelmoin meneväni Warped Touriin
Oon jo muutaman vuoden unelmoinu pääseväni tuonne mahtavien bändejen takia, mut rahatilanne on aina ollu sen verran huono etten oo päässy. Vielä mä jonain vuonna menen tuonne!


11. Rakastan juhlimista
Lyhyesti:  ♥.

HAASTAJAN 11 KYSYMYSTÄ MINULLE

1. KOLME PIIRRETTÄ JOISTA PIDÄT ITSESSÄSI?
Rehellisyys, luotettavuus ja avoimuus.

2. KOLME PIIRRETTÄ JOISTA ET PIDÄ ITSESSÄSI?
Mustasukkaisuus, itsekkyys joissain tilanteissa sekä välillä turha valittaminen.

3. MINNEKKÄ MAAHAN MATKUSTAISIT JOS SAISIT VALITA?
Hawaijille, se on ollu aina mun suurin unelma.

4. LEMPIKIRJA?
Oon lukenu elämäni aikana monia kirjoja mut parhaaks on osottautunu kirja nimeltään Pimeyden kukat.

5. 4 LEMPI BLOGGAAJAA?

6. KUINKA KAUAN SINULLA ON OLLUT BLOGI?
Puolisen vuotta.

7. JOS VOITTAISIT LOTOSSA MILJOONAN, MITÄ TEKISIT RAHOILLA?
Ostaisin itelleni oman auton (meillä on nyt yhteinen) ja asunnon Helsingistä. Loput laittaisin säästöön.

8. ASUTKO ENNEMMIN MAALLA VAI KAUPUNGISSA?
Ehdottomasti kaupungissa!

9. MIKÄ ON LEMPIPAIKKASI KOKO MAAILMASSA?
Tää on kyllä vaikee kysymys. Mut vastaan että äidin kämpän parveke Bulgariassa, etenkin yöllä Sunny Beachin valojen hohtaessa ja bilemusiikin kuuluessa monen kilometrin päähän. Siihen vielä alkoholipitonen juoma päälle, ai että!

10. MISTÄ YHDESTÄ ASIASTA ET LUOPUISI IKINÄ?
Onko pakko sanoo vaan yks? Mä voisin listata tähän miljoonia asioita mut jos on pakko valita yks niin se ois varmaan Teemu.

11. HARRASTATKO MITÄÄN?
Lasketaanko syöminen ja datailu?

HAASTAN:

MUN KYSYMYKSET HAASTETUILLE
1. Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle?
2. Lempiruoka?
3. Mikä on tärkein tavarasi?
4. Missä maissa olet käynyt?
5. Kolme parasta piirrettä ulkonäössäsi?
6. Kolme parasta piirrettä luonteessasi?
7. Missä haluaisit asua?
8. Missä näet itsesi kymmenen vuoden päästä?
9. Kuka on tärkein ihminen elämässäsi?
10. Miksi aloitit bloggaamisen?
11. Mikä saa sinut onnelliseksi?


10 kommenttia:

  1. Mä tein just tän saman haasteen, oli aika kiva! Ja mäki oon aina haaveillu Hawajilla lähdöstä, on vaan nii pirun kallista...:/

    http://toomaterialgirl.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä muuta sano! Pitäis voittaa lotossa että sinne raaskis lähtee. :D

      Poista
  2. Pimeyden kukat on munkii mielestä paras kirja!;)

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus, ja selailin tätä blogia ja noi sun kuvat on upeita, oot todella kaunis! :)

    camillaslittleworld.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Käyn tsekkaamassa sunkin blogin. :)

      Poista
  4. ihan pakko kysyä et missäpäin muuten asut? mietin vaan ku olit käyny siellä matkuksen avajaisissa kuopiossa :D itekki oon nimittäin sieltä suunnilta :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asun Varkaudessa eli noin tunnin ajomatkan päässä Kuopiosta. :) Mistäpäin sä oot? Kävin nimittäin kattelemassa sun blogia tarkemmin ja näytät aika tutulle! :o

      Poista
    2. siilinjärvellä asun :) vajaan puolen tunnin matka kuopioon :p

      Poista
    3. Aaaa, oon joskus tainnu käydä siellä. :)

      Poista