torstai 21. kesäkuuta 2012

Leffaa & ostoksia

Näin tänään pitkästä aikaa ihan ajan kanssa Katjaa. Pääsin jo kymmeneltä töistä joten kerettiin hyvin viettää tyttöjen kesken aikaa ennenku Teemu tuli töistä. En oo hirveesti nyt kerenny kavereita nähdä töiden takia, et ihan hyviä tämmöset muutaman tunnin työpäivät aina välillä! :)

Sit heti Teemun töiden jälkeen lähettiin käymään H&M:llä ja löysin ihanan hameen joka mun oli aivan pakko ostaa! Muutenkin menny nyt ihan tarpeeks rahaa kaikkeen ja silti vaan tuhlaan lisää.. Tätä menoo mulla ei riitä rahat enää loppukesäks elämiseen.


Katottiin kyseinen leffa tänään ja oli katsomisen arvonen.
Ja tietysti leffakarkit piti käydä myös ostamassa.




Mun pidennykset ei tullu vielä tänäänkään. Toivottavasti tulis heti ens viikon alussa koska haluan ne jo! Oon käyny joka päivä toiveikkaana kattomassa postit ja aina pettyny niihin samoihin mainoksiin..

Mun juhannussuunnitelmat on vielä vähän auki. Varmaan mennään Teemun kanssa sen porukoille saunomaan ja grillaamaan ja sit ehkä illemmalla käydään kattomassa kokkoja. Tuntuu vähän oudolle olla neljän vuoden jälkeen juhannuksena selvinpäin mut eihän sitä aina jaksa ryypätä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti