maanantai 18. kesäkuuta 2012

Esittely !

Mä oon jo pitkän aikaa meinannu alkaa kirjottamaan blogia, mutta vasta tänään sain tarpeeks rohkeutta erään blogin lukemisen myötä. Tähän alkuun olis hyvä lisätä varmaan pieni esittely..

Mä oon 19-vuotias tyttö ja asustelen mulle aivan liian pienessä kaupungissa nimeltään Varkaus. Oon asunu muuten koko ikäni tässä lähellä sijaitsevassa tuppukylässä, josta muutettiin tänne Varkauteen reilu vuosi sitten avomiehen kanssa. Onhan tää edelleen liian pieni paikka mut tarkotus olis käydä koulut täällä loppuun ja sit muutetaan varmaan johonkin suurempaan kaupunkiin. Kaikki tosin riippuu aika paljon mun ja Teemun töistä.

Teemu on siis mun nykyinen avomies ja meillä on seurustelua takana reilu kolme vuotta. Mukaan on mahtunu sekä ylä- että alamäkiä mut kaikista on selvitty! Tuun varmaan aika paljon kirjottelemaan Teemusta tässä blogissa, se kun sattuu olemaan mulle aika tärkeä osa elämää. :)

Mun opiskelut on menny aikasemmin vähän huonosti enkä oo onnistunu löytämään mulle oikeeta alaa. Oon käyny lukiota, valmentavaa koulutusta ja catering -alaa, eikä mikään noista ollu se mun juttu.
Nyt mä oon vuoden opiskellu liiketalouden alaa ja kerrankin tää tuntuu omalta! Koulu kiinnostaa paljon enemmän ja numerotkin on ollu ihan hyviä.

Blogin nimi saattaa herättää monelle kysymyksiä, mutta ehkä mä selvennän asiaa hiukan. Mä oon siis puoliks venäläinen ja mut on kasvatettu sekä venäjän että suomen kulttuuriin. Siks mä halusinkin omistaa pienen osan tästä blogista mun venäläisille sukujuurilleni. Kyseinen teksti on siis venäjää ja tarkottaa suomeks ilman sinua ei olisi minua.

Pääasiassa tuun tänne kirjottelemaan mun elämästä, pienistä että suurista asioista. Toivottavasti ei ollu ihan tökerö alotus mutta tää nyt olikin tämmönen esittely vaan..
Laitan vielä itsestäni kuvan tohon perään.. Nykyään oon blondi mutta tuo oli uusin kuva mitä löysin :)



2 kommenttia:

  1. Vau oot ihan sairaan upee!
    ihanan värinen tukka tos :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! Itekin tykkäsin hirveesti noista hiuksista! :)

    VastaaPoista