keskiviikko 16. maaliskuuta 2016

Mulberry check scarf

Vihdoin mäkin omistan tän kauan haaveissa olleen huivin, jonka hankkimista oon miettinyt jo reilun puoli vuotta! Tammikuun alussa satuin selailemaan Facebookin merkkituotekirpparia ja törmäämään ilmoitukseen, jossa haluttiin ostaa Mulberryn check scarf käytettynä. Joku oli kommentoinut viestikenttään, että se on juuri sillä hetkellä 30% alennuksessa Mulberryn omassa liikkeessä ja siitä innostuneena lähdinkin jo seuraavana päivänä käväisemään siellä. Kun pääsin vihdoin sovittamaan itse kyseistä huivia, olin täysin varma, että ostan sen. En miettinyt hetkeäkään, vaan kävelin huivi kädessä tiskille ja sanoin ottavani sen. Varsinkin tuon huikean 30 prosentin jälkeen ostopäätös oli helppo, sillä huiville jäi hintaa vain 161 euroa!
  
Tykkään kyseisessä huivissa erityisesti sen väreistä, sillä sen voi yhdistää niin monenlaisen takin kanssa. Mun vaaleansininen Burberryn huivi ei oikeastaan sovi minkään muun kuin mustan takin kanssa, niin nyt mulla on mustalle ja muille takeille omat huivit. Kyseinen huivi on myös niin klassinen ja ajaton, jota voin käyttää vielä vaikka 50-vuotiaanakin, jos se vaan pysyy hyvässä kunnossa sinne saakka. Oon erittäin tyytyväinen tähän ostokseen!

1-IMG_0885 1-IMG_0892 1-IMG_0891 1-IMG_0895

Nyt oon hankkinut jo kaikki mahdolliset merkkituotteet, joista oon ehtinyt haaveilemaan. Ensi kesänä seuraava suurempi hankinta on uudet aurinkolasit, mutta siihen on onneksi vielä aikaa ja pääsen hetkeksi säästämään ihan muihin juttuihin. Laskin nimittäin yhtenä päivänä mun kaikki merkkilaukut ja järkytyin niiden määrästä. En edes käytä niistä puoliakaan, joten nyt saa riittää niiden hankkiminen. Mieluummin säästän kokemuksiin, joita muistella sitten vanhana, kuin materiaan.

Tänään heräsin jo hyvissä ajoin, sillä oon lähdössä päiväristeilylle kahden ystävän kanssa Tallinnaan. Mun aamu alkoikin erittäin hyvin, sillä tajusin hävittäneeni passini ja jouduin etsimään sitä jonkin tovin. Sitten muistin, että oon viimeksi käyttänyt sitä Dubaissa ja muistin onneksi mitä laukkua siellä käytin. Se tunne, kun laukun mukana kulkee koko omaisuus ja kun vaihtaa laukkua, niin kaikki tärkeät tavarat jää entiseen laukkuun. :D Nyt mun kyyti on jo pihassa, joten palaillaan risteilyn jälkeen taas!
 
Löytyykö teiltä kyseistä huivia?

1 kommentti:

  1. Mulla olisi sulle 3 postausehdotusta! Aluksikin, haluaisitko tehdä jonkun postauksen sun tyylin kehityksestä viimeisten vuosien ajalta? Toinen idea olis postaus jossa esittelet sun merkkituotteet! Ja kolmas joku vähän henkilökohtaisempi, missä kerrot tarkemmin miten sulla elämässä menee? Johonkin aikaan päivitit enemmän perusjuttuja arjesta ja sellaista, semmoista olisi kiva lukea nytkin - siis sellaista et miten sulla menee, mitä teet, kenen kans hengaat jne!

    Sun blogi on aina ollut mun mielestä ihana, kiva kun nykyään taas postaat vähän useammin!

    VastaaPoista