tiistai 17. helmikuuta 2015

Mitä mulle kuuluu?

Elävien kirjoissa ollaan edelleen. Työ- ja muiden kiireiden takia en oo ehtinyt postailemaan enkä edes vastaamaan teidän laittamiin kommentteihin. Tänään mulla on pitkästä aikaa vapaapäivä niin töistä kuin kavereistakin, joten halusin käyttää tällasen päivän hyväkseni kuvaamalla teille videon, jossa kerron paremmin tänhetkisiä kuulumisiani. Vastailen myös edellisen postauksen kommentteihin vielä tämän illan aikana. Ihanaa, kun on pitkästä aikaa rauhallinen koti-ilta tiedossa. Saa viettää aikaa ihan vaan itsensä kanssa ilman minkäänlaisia huolia tai murheita. Elämän pieniä iloja!

Asukuvia en oo saanut pitkiin aikoihin kuvattua, kun aina on ollut pimeää tai mulla ei oo ollut kuvaajaa. Nyt kun mun rahatilanne on hieman parempi, niin oonkin ajatellut hankkia kameralle jalustan, niin saan kuvailtua asuja itse. Mulla on nimittäin tän pitkän hiljaiselon jälkeen hirveästi postausintoa ja oon suunnitellut jo ennakkoon monia postauksia, joita haluan vielä tän kevään aikana toteuttaa!



Laitelkaahan jotain postausideoita tulemaan!

14 kommenttia:

  1. kiva video ja sun blogis on kyllä niin ihana :) tsemppiä pitkien työpäivien kanssa! ja weekendeissä nähään haha ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana! :) Ai säkin oot tulossa weekendiin! Siellä nähdään sit! ;D

      Poista
  2. Teemuko ei asu vielä Helsingissä? Muuttaako se jossakin vaiheessa kans sun kanssa sinne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei asu vielä, kun se ei oo saanu täältä vielä töitä. :/ Ja siis se muuttaa heti kun saa työpaikan täältä. :)

      Poista
  3. Ihanaa kuulla sinusta pitkästä aikaa!♡
    Kyllähän tuon ymmärtää, kun on just aloittanu työt uudessa paikassa, niin sitä haluaa panostaa kaikkensa siihen alkuun ja varmasti uudet kuviot ja rytmit syö voimia! Allekirjoitan myös ettei aika vaan välillä riitä omaan blogiin kiireisten työviikkojen keskellä! :) Mut tosi hienoo että sait sen työpaikan ja tuosta videosta pystyikin lukemaan sinusta, että oot innoissasi tuosta työstä! :)♡

    En tiedä huomasitko, mutta haastoin sinut mukaan pieneen ilahduttavaan tempaukseen blogissani! ;)
    http://mystyleofliving-bymaria.blogspot.fi/2015/02/ilahduta-bloggaajaystavaasi.html
    Siinäpä yksi postausideakin sulle! ;) Tykkään kyllä kovasti näistä videopostauksista, oot niin luonnollisena kameran edessä! :) Näitä siis lisää!♡♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kuulla! ♥ Kyllä mä täällä vielä edelleen oon, mutta tulee vaan päiviteltyä töiden takia vähän harvemmin. Nyt mulla on ollut useampia yli 9 tunnin työpäiviä ja niiden jälkeen ei todellakaan oo ollut ensimmäisenä mielessä postaaminen. :( Uudet rytmit kyllä tosiaankin syö voimia! On ollut aikamoista totuttelua palata reilun puolen vuoden työttömänä olemisen jälkeen tavallisiin vuorokausirytmeihin, haha. :D Mutta oon kyllä tosi onnellinen tuosta työpaikasta! :) ♥

      En oo huomannut, kiitos kun linkkasit! Käyn tänään illemmalla lueskelemassa sun postauksen. :) Nyt on jäänyt myös muiden blogejen seuraaminen vähän vähemmälle, kun ei oo vaan ollut aikaa. :( Onneksi ensi viikon jälkeen alkaa helpottaa, kun mulla on parin viikon ajan vähän vähemmän työtunteja. :) Ja kiitos paljon, ihana kuulla! Yritän tehdä taas lähiaikoina uutta videota. :)

      Poista
  4. Ajattelin just eilen että olis kiva joskus ite tehdä videopostaus! Tai ainakin ikävöinyt teidän muiden videopostauksia, mitä on ehkä harvemmin tehty kuin joskus..tai ainakaa vähää aikaa kukaan mun seuratuista ei ole tehny videota :o No nuo sun hiuksethan on just ihanat ja luonnollisen näköset!♥ Onko ne siiis teippipidennykset? Oon miettny pitäskö itekki jossaki kampaajalla käyä laittaa vai kokeilla noita mun klipsipidennyksiä mitkä hankein.. Tosin mun pitäs värjätä hiukset pidennyksen värisiksi koska niitä pidennyksiä ei oikein voi värjätä ainakaan vaaleammalla sävyllä.. Itellä taas kahvi vaikuttaa niin että saattaa alkaa joskus väsyttää..:-D Mutta olipas mukava kun teit pitkästä aikaa videon pienen hiljaiselon jälkeen. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä säkin videopostauksia! Joskus seurasin sitä sun ja sun siskon yhteistä blogia, jonne laittelitte usein videoita ja tykkäsin niistä. Osaat olla niin luonnollisesti videoilla. :) Kiitos oikein paljon! Mäkin kyllä tykkään tällä hetkellä hiuksistani, pitkästä aikaa. :) ♥ Mulla on siis klipsipidennykset. Ne on siitä hyvät, kun ne säilyy pitkään hyvässä kunnossa. Mä käytän pidennyksiä ainoastaan silloin kun oon menossa johonkin, niin niitä tulee käytettyä vähän harvemmin. :) Kannattaa tosiaan mieluummin värjätä omat hiukset pidennysten värisiksi, kun vaalennukset ei tee hyvää pidennyksille. Tummentaminen on ihan ok, mut vaalentaminen pilaa pidennykset. :/ Ja ihana kuulla, että tästä videosta tykättiin! :)

      Poista
  5. Mukavaa, että postasit pitkästä aikaa ja kiva kuulla, että sulle kuuluu hyvää! Tää oli kiva video ja oot tosi nätti tässä videolla :) Hurjasti tsemppiä työkiireisiin ja hei, laitan sulle lähipäivinä viestiä jotakin kautta (siis sähköposti tai facebook)! Siitä kun on ollut puhetta ja se on vähän nyt jäänyt sen jälkeen kun ekalla yrittämällä ei onnistunu...Mulla on vaan ollut ihan kauheesti kiirettä, stressiä ja vähän ikäviäkin juttuja tässä niin siks näin, mut nyt ryhdistäydyn :)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä miten ihanaa on ollu huomata, että te lukijat ootte edelleen täällä mun pidemmistä tauoista huolimatta! Ihana oli saada taas näin kivoja kommentteja teiltä. :) Ja kiitos oikein paljon! Tuollaiset kommentit piristää aina päivää. :) Joo mä täällä jo odottelen sun yhteydenottoa! Laita mieluummin viestiä vaikka Facebookin puolella, kun sähköpostit menee mulla joskus sinne roskapostit-kansioon enkä koskaan muista tarkistaa sitä. Viime kerralla sun sähköposti meni varmaan roskaposteihin ja sen takia en enää kahden viikon jälkeen löytänyt sitä mistään, kun mun sähköposti poistaa kaksi viikkoa vanhat roskapostit automaattisesti. :/ Mutta siis ymmärrän kyllä nuo kiireet ja stressit! Täällä suunnalla vähän samoja ongelmia. :D

      Poista
  6. kiva video! :) Minusta ois kiva lueskella "päivä mun kanssa" postausta ja sit vähän sun sopeutumista tänne pääkaupunkiseudulle sekä miten eroaa elämä varkaudessa ja täällä helsingissä?! :) Minkälaista työtä sä nykyään teet? Todella ymmärrettävää nää postaustauot kun on töissä, silloin ei vain yksinkertaisesti ehdi tai on jo niin väsynyt että ei jaksa :D täällä sama juttu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäsit! :) Tosi hyviä postausideoita, kiitos paljon noista! Varsinkin tuo jälkimmäinen kuulostaa tosi hyvältä. Pitääkin ruveta jo suunnittelemaan miten sen toteuttaisin. :) Tuollainen postaus voisi olla muistakin lukijoista mielenkiintoinen. Lukea miten mulla on mennyt täällä Helsingissä yms. :)

      Oon myyjänä Martinlaakson Lidlissä. :) Mä vieläpä ennen töiden alkamista vannoin itselleni, etten varmasti hidasta postaustahtia. Mutta kuinkas kävikään! :D Ei sitä pitkän työpäivän jälkeen vaan jaksa enää ruveta miettimään mistä kirjoittaisi. Silloin haluaa vaan mahdollisimman nopeasti sohvalle makaamaan ja katsomaan Netflixiä. :D

      Poista
  7. Ihana kun postasit taas :) Sä oot ihan kunnolla päässy tekee töitä, mutta hyvä vaan, palkka juoksee!
    Monilla kun on nykyään nuo liukuvärjätyt hiukset, niin ei sitä edes niin tajua jos on eriväriset pidennykset siinä alla. Helposti luulee vaan liukuväriksi :) Hyvältä näyttää noi, kun ei ole edes liian suuri tuo sävyero!
    Ja ymmärrän hyvin, kun töiden jälkeen ei vaan jaksa! Pitkän päivän jälkeen sohva ja Netflix on parhautta. Ei kyllä mielessäkään avata konetta. Viime viikolla mulla oli vaan yks vapaapäivä ja tällä viikolla onkin vain 3 työpäivää, mutta sitten on ollut muita kiireitä älyttömästi. Jos sitä itsekin sais tänään tehtyä postausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana huomata, että jaksatte näinkin pitkien taukojen jälkeen vielä seurata tätä blogia! :) Töitä on tosiaankin nyt riittänyt, mutta hyvähän se vaan on. Palkkaa tulee eikä ainakaan tylsyys pääse iskemään! :D

      Kiitos paljon! Munkin mielestä noista tuli yllättävän kivat. :) Nyt kun mun omat hiuksetkin on kasvaneet yllättävän paljon, niin pidennyksiä ei erota enää melkein ollenkaan. Oli kyllä ihan mahtavaa huomata ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen pidennykset laitettua, että omat hiukset on jo melkein niiden pituiset! Kannatti pitää puolen vuoden tauko pidennyksistä ja värjäämisestä. :)

      Nyt oot kyllä ihan oikeessa, sohva ja Netflix vie todellakin voiton pitkän työpäivän jälkeen! :D Oho, sullakin näyttäis olevan aika kiireistä! Yks vapaapäivä viikossa on nimittäin jo aika vähän. Mullakin olis ensi viikolla vaan 2 vapaapäivää, mutta eipä tuo nyt niin hirveästi haittaa. Seuraavalla viikolla oliskin sitten taas vähän vähemmän töitä, mikä tasoittaa vähän. :)

      Poista