lauantai 26. marraskuuta 2016

LV-perheen uusin tulokas

1-IMG_3569

Kenellekään ei varmasti tule uutena asiana se, että tykkään Louis Vuittonin tuotteista. Oon tykännyt jo monta vuotta, mutta aiemmin mulla ei ole suoraansanottuna ollut varaa sellaisiin. Viimeisen vuoden aikana niitä on päässyt kertymään jo 4 kappaletta, joista kaksi oon saanut poikaystävältä lahjaksi ja kaksi oon ostanut itse. Alunperin mun ei pitänyt ostaa itse yhtäkään laukkua, mutta huomasin, etten käyttänyt enää halvempien merkkejen laukkujani ensimmäisen Vuittonin poikaystävältäni saatuani. En kuitenkaan raaskinut käyttää ainoastaan sitä ettei se pääsisi kulumaan liikaa, joten päätin kesällä hankkia toisen arkilaukun itselleni.

LV:n laukkuihin innostuttuani oon myynyt suurimman osan vanhoista edullisemmista merkkilaukuistani tutuille, niin oon saanut niillä rahoilla hankittua uusia tilalle. Nyt en kuitenkaan aio enää ostella laukkuja, kun multa löytyy jo arkilaukuksi Speedy sekä vähän juhlavampi Eva. Sitten joskus tulevaisuudessa, kun löytyy ylimääräistä rahaa, saatan olla vähän hullu ja investoida Chaneliin, mutta en vielä. Nyt aion säästää ainoastaan matkusteluun, kun laukkutilannekin on tällä hetkellä tarpeeksi hyviä!

1-IMG_3574 1-IMG_3577 1-IMG_3578

LV:n asusteita mulla ei vielä viime viikkoa ennen ollut, kunnes bongasin eräältä FB-kirppikseltä tän ihanan pipon. Laitoin ilmoitukseen heti varauksen ja vain pari minuuttia mun jälkeen siinä olikin jo useampi ihminen jonossa. Onneksi satuin juuri siihen aikaan selailemaan Facebookia, niin kerkesin napata tän ihanuuden itselleni vieläpä edulliseen hintaan!

Tää oli mun ensimmäinen merkkiostos netin kautta ja kaikki sujui ennakkoluuloista huolimatta hyvin. Paketti saapui ja se sisälsi kaiken luvatun. Pitää siis jatkossakin tarkkailla noita merkkituotekirppareita ja laittaa ehkä itsekin sinne joitain tuotteita myyntiin, joita ei enää tule käytettyä. Positiivinen kokemus.

Ootteko te ostaneet jotain kalliimpaa netin kautta? Millaisia kokemuksia on ollut?

2 kommenttia:

  1. Katsoinkin kun laitoit noita kuvia instagramissa että mikäs pipo tämä sitten on! Mä ostin aiemmin enemmän tavaraa niiltä nettikirppiksiltä, mutta nykään alkaa usko loppumaan siihen touhuun ja omat kaupattavat lentävät helpomminkin roskiin. Suurin osa alueella on hupivarailijoita jotka eivät koskaan ole aikeissa hakea tuotetta oikeasti.. olen ostanut kalleimmillaan superdryn tai guessin tuotteita suoraan verkkokaupoista ainoastaan. Olen hankkinut yhden käytetyn kameran jonka tinkasin 100 euron hintaan :)

    http://finnlandsnorsk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiedän tunteen! Varsinkin niillä normikirppiksillä (esim. Vantaan tai Helsingin yleinen kirppis) on ihan ihmeellinen meininki. Varsinkin se naisten välinen kaupankäynti saa joskus huvittuneeksi. :D Ja just nää "av, yv, mitat, vastaako kokoa, vastaako kuvan väriä, onko eläintalous". En kyllä jaksaisi parin euron takia vaivautua myymään mitään! :D Eri asia sit esim. huonekalut ja muut vähän arvokkaammat tavarat.

      Poista